پیشگام اپ: ویدئو پلیر آی او اس و اندروید

پیشگام اپ: ویدئو پلیر آی او اس و اندروید

پخش ویدئو از گذشته تا امروز قسمت بزرگی از کار با گوشی ها را به خود اختصاص داده و با پیشرفت صفحه نمایشگر اسمارت فون ها و بالا رفتن کیفیت و بزرگتر شدن صفحه نمایش شاهد استفاده بیشتر از گوشی ها در این زمینه هستیم.

در بررسی امروز پیشگام اپ با معرفی برنامه کاربردی ویدئو پلیر برای هر 2 سیستم عامل اندروید و اپل در خدمت شما هستیم با ما همراه باشید.

اندروید:

Mx player

در حال حاضر پلیر های بسیاری برای سیستم عامل متن باز اندروید موجود است اما در بین آنها بهترین برنامه Mx player نام دارد برنامه ای با قابلیت های بسبیار و حجم پائین که با پخش روان ویدئو ها توانسته جای خود را در بین گوشی های اندروید باز کند. از قابلیت های برنامه می توان به امکان پخش زیرنویس و تغییر سرعت پخش زیر نویس اشاره کرد، علاوه بر آن شما برای پخش ویدئو خود می توانید پخش توسط نرم افار و یا پخش توسط سخت افزار را استفاده کنید و با استفاده از این قابلیت می توانید ویدئو هایی را که گوشی شما قادر به پخش آن نیست تماشا کنید. این برنامه را از اینجا می توانید دانلود کنید.

آی او اس:

AV Player, VLC Player

برای سیستم عامل آی او اس برنامه های پخش کننده زیادی و جود دارد اما در بین آنها می توان به VLC Player و AV Player اشاره کرد. اگر برای شما امکان خرید از اپ استور وجود دارد پیشنهاد می کنیم از پلیر پولی AV Player استفاده کنید اما اگر امکان پرداخت برای شما وجود ندارد پیشنهاد ما VLC Player است. 

هر سه این پخش کننده ها از تمامی فرمت های ویدئویی پشتیبانی می کنند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل