آیا اپل برای تحت فشار قرار دادن رقبای خود از تایید اپ آنها امتناع می کند؟

آیا اپل برای تحت فشار قرار دادن رقبای خود از تایید اپ آنها امتناع می کند؟

آیا اپل برای تحت فشار قرار دادن رقبای خود از تایید اپ آنها امتناع می کند؟

همه ی ما اپل را به عنوان شرکتی بسیار قدرمتند و خود خواه می شناسیم که با اقدام های خود کاربران را مجبور به استفاده و خرید محصولات خود می کند. حال نیز شرکت اسپاتیفای اعلام کرده است که اپل حاضر به تایید آپدیت اپلیکیشن آن ها نشده و به این شرکت محبوب فشار ها و تهدید حذف برنامه از اپ استور خود کرده است. با ما همراه باشید.

اسپاتیفای(Spotify) شرکت استریم موزیک نامه ای به مشاور حقوقی اپل ارسال کرده است و در آن نسبت به عدم انتشار آپدیت جدید سرویس خود معترض شده و این اقدام ضربه بزرگی به این شرکت وارد کرده است. اپل نیز اعلام کرده است که عدم انتشار آپدیت اپلیکیشن این شرکت عدم استفاده از متود پرداخت درون برنامه ای و سرویس عضویت مصوب حاضر به تایید نسخه تازه این اپلیکیشن نیست.

همانند سایر اپلیکیشن ها، اسپاتیفای بابت عوضیت یک ماهه کاربران در سرویس خود ناچار بود علاوه بر هزینه مد نظرش، مبلغی را نیز بابت پرداخت درون برنامه ای از طریق فروشگاه اپل استور از کاربرانش دریافت نماید. این کمپانی برای دومین بار تصمیم گرفت تخفیف قابل توجهی را برای آن دسته از افرادی که از طریق وبسایت شرکت ثبت نام می کنند در نظر بگیرد، که این به معنی بی نصیب ماندن اپل از این پرداخت ها بود.

با این تفاسیر کاربران اسپاتیفای هنوز هم می توانند از طریق وبسایت این سرویس به طور مستقیم ثبت نام نموده و ماهانه حق حسابی نیز به اپل پرداخت نکنند، اما پرداخت اضافه برای عضویت از طریق اپلیکیشن این سرویس، منجر به کاهش مزیت های اسپاتیفای در رقابت با Apple Music می شود. تعداد مشترکان ماهانه این سرویس هنوز هم روندی صعودی دارد، اما آمارها نشان می دهد که سرویس استریم آنلاین موسیقی اپل در حال گسترش قلمروی خود نسب به سایر رقبا است.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل