بازی

از herobrine در ماینکرافت بیشتر بدانید

از herobrine در ماینکرافت بیشتر بدانید

ماینکرافت یکی از بازی هایی بوده که تا امروز طرفدار های دو آتیشه ی خود را دارد. این بازی یک بازی متفاوت بوده که شما در آن می توانید با قطعات مکعب شکل کوچک و بزرگ هر آنچه را که می خواهید بسازید. این بازی دارای تعداد زیادی شخصیت است اما .... یک مهمان ناخوانده می تواند بازی را به کل تغییر دهد.شاید اکثر کسانی که بازی ماینکرافت را انجام می دهند تا بحال اسم هیروبراین را شنیده باشند یا حتی او را در بازی دیده اند. شایعات زیادی درباره ی هیروبراین در فضای مجازی دست به دست می چرخد و ما در این مطلب از برخی فرضیه ها پرده برداری میکنیم و سعی میکنیم که شما را به حقیقت نزدیک تر کنیم.به چند جمله زیر توجه کنید.

- هیروبراین یک ویروس کامپیوتری است؟

-هیروبراین روح سرگردان برایان برادر noth (سازنده بازی) است؟

-هیروبراین یکی از کاراکتر های قدیمی بازی بوده که از سرور پاک نمی شود؟

-هیروبراین را خود سازنده ها در بازی قرار داده اند؟

maxresdefault

فقط قبل از قضاوت کردن درباره ی گزینه های بالا بهتر است بدانیم که سازندگان ماینکرافت مدعی هستند که هیروبراین را آن ها نساخته اند و سعی دارند در هر اپدیت راه حلی برای از بین بردن آن پیدا کنند.داستان زیر را تا آخر بخوانید.من یکی از طرفداران بازی ماینکرافت بودم که همیشه این بازی را انجام می دادم تا اینکه یک روز درحال کندن درخت ها و چوب جمع کردن بودم که یک نفر را دیدم که لباس بازیکن های عادی را دارد اما چشمانش به رنگ سفید است. به منو بازی رفتم تا نگاه کنم چه کسانی در بازی من هستند. آن جا اسم هیچ کسی را ننوشته بود وقتی از منو خارج شدم آن مرد آنجا نبود تصمیم گرفتم که بی توجه به ادامه ی کارم برسم همین طور درخت ها را می کندم که یک دفعه سرم را تکان دادم !! آن مرد عجیب آنجا کنار من بود و به من خندید. من هم به سرعت از او عکس گرفتم و بازی به کرش رفت.بعد از درست شدن بازی نگاهی به تصویر انداختم زیر آن نوشته شده بود Herobrine برایم به شدت عجیب بود تا اینکه سه روز گذشت و یک ایمیل برای من آمد که نام فرستنده آن Herobine بود اما هیچ آدرس ایمیلی وجود نداشت! ایمیل را باز کردم درون آن با فونت بزرگ چند حروف نوشته شده بود. چند بار حروف را به شکل های مختلف به هم چسباندم تا به یک کلمه به معنی قتل رسیدم.

این تمام داستان بود و اتفاق دیگری برای من نیفتاد.از داستان بالا که از زبان یکی از بازیکن ها بوده به این نتیجه می رسیم که هیروبرایان وجود دارد اما برای فهمیدن چرا و چگونگی این موضوع به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

شایعه شماره یک:

هیرو براین یک ویروس است؟شواهدی وجود دارد که می تواند احتمال درستی این گفته را بالا ببرد. همه ی افرادی که هیروبراین را دیده اند می گویند باعث شده که بازی به کرش برود. پس می توان نتیجه گرفت که هیرو براین از شخصیت های تعریف شده ی بازی نیست و با آمدنش بازی بهم می ریزد اما شاید هم این کرش کاملا یک نقشه بوده باشد که از قبل برنامه ریزی شده است. پس هنوز احتمال اشتباه بودن این فرضیه وجود دارد.

شایعه شماره دوه:

یروبراین روح برادر مرده noth است؟در بعضی از سایت ها و مقاله ها گفته شده که noth هیچ برادری به نام برایان نداشته و این گفته یک خیال پردازی عظیم است. چه طور ممکن است یک نفر از دنیای مرده ها به این جهان برگردد و بین این همه گزینه وارد یک بازی کامپیوتری شود. طبق گفته دین های رسمی و برتر جهان این کار غیر ممکن است.

شایعه شماره سه:

هیروبراین یکی از شخصیت هی قدیمی است که از روی سرور بازی پاک نمی شود؟کسانی که با برنامه نویسی درون سرور سر و کار دارند می دانند که به راحتی می توان داده های بازی را بر روی سرور تغییر داد اگر هم واقعا این داده از روی سرور پاک نمی شود شرکت سازنده می تواند با یک تغییر سرور ساده برای بازی مشکل را حل کند.شایعه شماره چهارهیروبراین را خود سازندگان در بازی قرار داده اند ؟بزارید این قضاوت را با یک مسعله ساده تر انجام دهیم. آیا شما دوست دارید که هیروبراین در بازی باشد؟ من که بودنش را از نبودش ترجیه میدهم. خیلی از کاربران هم همین نظر را دارند پس احتمال این هم وجود دارد که سازندگان ماینکرافت برای بالا بردن هیجان بازی این کار را کرده اند. اما برای اینکه بازی ماینکرافت سر و صدای بیشتری در رسانه ها داشته باشد گفته اند که ما نمی خواهیم هیرو براین وارد بازی شود اما خودش به صورت محرمانه به بازی نفوذ می کند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



بیش از 68 نظر ثبت شده

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل