تکنولوژی

تبدیل تنها درگاه مک‌بوک به انواع ورودی و خروجی با Infinite USB

تبدیل تنها درگاه مک‌بوک به انواع ورودی و خروجی با Infinite USB

اپل و گوگل با معرفی نسل جدید مک‌بوک و کروم‌بوک خود که تنها از وجود یک درگاه USB نوع C بهره می‌برد، عرصه را برای شکوفایی خلاقیت سازندگان ابزار‌های جانبی باز گذاشتند، حال آنکه Infinite USB با معرفی محصول خود، امکان تبدیل تنها درگاه مک‌بوک 12 اینچی را به انواع ورودی و خروجی میسر کرده است.

با استفاده از درگاه تبدیلی جدید Infinite USB-C می‌توان تنها درگاه موجود را به انواع ورودی و خروجی تبدیل کرد. این گجت را می‌توان به درگاه USB-C‌ مک‌بوک 12 اینچی یا کروم‌بوک پیکسل متصل کرد و با استفاده از انواع آداپتورهای تعبیه شده برای آن، از انواع درگاه‌های میکرو USB، ورودی USB و درگاه لایتنینگ استفاده کرد.

علاوه بر اینکه می‌توان با استفاده از آداپتورهای مختلف به درگاه‌های متفاوتی دسترسی داشت، با وجود یک ورودی USB-C در پشت آداپتور اصلی، می‌توان هر سه درگاه را با اتصال به هم بصورت همزمان مورد استفاده قرار داد. این ابزار جانبی در کیک‌استارتر قرار دارد و می‌توان هر یک از این تبدیل‌های افزایشی را به قیمت 18 دلار خریداری کرد که البته در صورت تمایل به انتخاب رنگ باید به ازای هر یک مبلغ 20 دلار پرداخت کرد.

با توجه به اینکه یکی از آداپتورهای موجود، ورودی USB‌ است، شاید تصور کنید که می‌توان با استفاده از آن، مک‌بوک را شارژ کرد، اما باید به این نکته توجه کرد که این دانگل سخت‌افزاری از وجود ماژول شارژ محروم است و از این‌رو باید همچنان از آداپتور خود مک استفاده کرد. ضمنا با توجه به اینکه این دانگل قادر به شارژ مک‌بوک نیست، پس برای استفاده‌ی همزمان از درگاه USB 3.0 و شارژ دستگاه بصورت همزمان باید همچنان به سراغ آداپتور چند پورت خود اپل رفت که 79 دلار قیمت دارد.

هدف این پروژه از حضور در کیک‌استارتر جذب سرمایه‌ای 10٫000 دلاری بود که تاکنون این محصول موفق شده تا 20 برابر میزان پیش‌بینی شده به جمع‌آوری سرمایه بپردازد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل