تصاویری از رندر گلکسی اس 7 منتشر شد

تصاویری از رندر گلکسی اس 7 منتشر شد

همانطور که می دانید گلکسی اس 7 در مرکز توجهات و شایعات قرار گرفته چرا که پس از عرضه ی آیفون 6 اس همگان در انتظار جواب سامسونگ هستند. در ادامه همین موضوع در هفته های گذشته خبری منتشر شد که خبر از عدم تغییرات عمده ظاهری نسبت به پرچمدار قبلی یعنی گلکسی اس 6 می داد. حال تصاویری از رندر این گوشی منتشر شده که خبر قبل را تایید می کند.

این تصاویر را سازنده محصولات جانبی با نام ITSkins منتشر کرده و به راحتی می توان تشخیص داد که تفاوت اندکی بین گلکسی اس 7 و گلکسی اس 6 وجود دارد.تنها تفاوت قابل مشاهده مربوط به کلید فیزیکی هوم است که در پایین نمایشگر قرار گرفته و این بار شکلی مستطیل تر دارد و دیگر خبری از کناره های گرد آن نیست.

با توجه به اطلاعات منتشر شده گلکسی اس 7 دارای ابعاد 143.37 در 70.8 در6.94 میلیمتر است و ضخامت آن یک میلیمتر افزایش پیدا کرده که احتمال می رود به دلیل استفاده از فناوری سه بعدی تاچ باشد. پشت آن نیز همان دوربین و همان LED فلش همراه با سنسور ضربان قلب است و با توجه به ابعاد می توان گفت صفحه نمایش این گوشی 5.1 اینچ است.

از سوی دیگر خبر می رسد که امسال شاهد یک نمونه «پلاس» از گلکسی اس ۷ هم خواهیم بود که ابعدادی برابر با ۱۶۳.۳۲ در ۸۲.۰۱ در ۷.۸۲ میلیمتر دارد. با چنین شرایطی در حقیقت می توان گفت که گلکسی اس ۷ پلاس از گلکسی اس ۶ اج پلاس هم بزرگ تر خواهد بود و دارای نمایشگری ۶ اینچی است چرا که این ابعاد، شبیه به چیزی هستند که پیش از این در گلکسی مگا ۲ مشاهده شده است.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل