دو بروزرسانی جدید برای ویندوز 10 عرضه شد

دو بروزرسانی جدید برای ویندوز 10 عرضه شد

در ادامه تلاش‌ها برای بهبود ویندوز 10 و کاهش مشکلات و باگ‌ها، دیروز مایکروسافت دو بروزرسانی cumulative جدید را برای کلیه کاربران این سیستم عامل منتشر کرد. انتظار می‌رود که این بروزرسانی‌ها، در کنار بهبود کارایی و امنیت، تجربه کاربران از این سیستم عامل جدید را بهبود بخشند. این روز‌ها مایکروسافت بشدت مشغول آماده سازی نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل است اما به نظر می‌رسد که هیچ چیز این کمپانی را از ارائه بروزرسانی‌ها برای ویندوز 10 باز نمی‌دارد.

اگر از کاربران ویندوز 10 هستید و سرویس بروزرسانی خودکار این سیستم عامل را غیرفعال نکرده‌اید، احتمالاً از صبح روز گذشته، دو بروزرسانی جدید KB3105210 و KB3106932 بر روی کامپیو‌تر شما دانلود و نصب شده است. بروزرسانی نخست با شناسه KB3105210، به منظور رفع حفره‌های امنیتی پیش‌تر شناخته شده‌ای در مرورگرهای Microsoft Edge و Internet Explorer ارائه شده است. 
بروزرسانی دوم با شناسه KB3106932، با بهبودهای کلی برای ویندوز 10 همراه است. متاسفانه می‌اکروسافت جزئیات دقیقی از تغییرات بروزرسانی‌ها ارائه نمی‌کند و تنها به همین توضیحات بسیار کوتاه بسنده کرده است. با اینکه به طور رسمی تایید نشده، اما گمان می‌رود که این بروزرسانی با تغییراتی در سیستم فعال سازی ویندوز 10 همراه باشد و فعال سازی با کلید نسخه‌های پیشین را ممکن کند.
از آنجایی که ویندوز 10 یک سیستم عامل جدید و نو پا است؛ طبیعتاً نمی‌تواند بدون باگ و اشکال باشد، قویاً توصیه می‌شود که کلیه بروزرسانی‌های موجود را برای دست یابی به تجربه‌ای بهتر، نصب کنید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل