تکنولوژی اپلیکیشن اندروید

رابط کاربری جدید ال‌ جی با نام UX 4.0 معرفی شد

رابط کاربری جدید ال‌ جی با نام UX 4.0 معرفی شد

شرکت کره ای ال جی در سال گذشته و پس از عرضه پرچمدار خود به نام G3 با نمایشگر QHD، توانست غوغای بسیاری به پا کند؛ هیاهویی که شاید امسال دیگر شاهدش نباشیم زیرا چنین رزولوشنی، از سال گذشته در پرچمداران اندرویدی مورد استفاده قرار گرفته و حال دیگر به یک ویژگی خوب تبدیل شده نه خاص.

ال جی در ۲۸ آوریل از پرچمدار بعدی خود رونمایی می کند و گویا سازندگان کره ای، از این موضوع بیشتر از کاربران و طرفداران این برند هیجان زده هستند، طوری که حتی نتوانسته اند تا این تاریخ صبر کرده و از حالا می خواهند کاربران را با برخی ویژگی های G4 آشنا سازند؛ رابط کاربری جدید این شرکت به نام UX 4.0 نیز یکی از همان ویژگی هاست. 

رابط کاربری UX 4.0 جدیدترین پوسته ای است که از سوی شرکت کره ای بر روی اندروید خالص گوگل کشیده خواهد شد. ال جی اذعان دارد که رابط کاربری تازه، به گونه ای طراحی شده تا قابلیت های هوشمندانه بیشتری را در اوج سادگی، به اندروید اضافه نماید.

UX 4.0 چند ویژگی جدید مخصوص به عکاسی نیز دارد، Quick Shot یکی از همین قابلیت هاست که به شما اجازه می دهد با دوبار فشار دادن سریع و پشت سر هم کلید کنترل صدا، اپلیکیشن دوربین را اجرا نمایید. Expert Camera Mode یا حالت دوربین حرفه ای نیز ویژگی دیگری است که در گالری تمام عکس های گرفته شده در یک مکان جغرافیایی را به عنوان یک آلبوم واحد در برابر دیدگان کاربر قرار می دهد.

قابلیت دیگر این رابط کاربری Smart Board نام دارد که می توان گفت ویجتی هوشمند است که اطلاعات مربوط به شما را از اپلیکیشن های مختلف نظیر تقویم، موزیک، سلامت و… جمع آوری کرده و یکجا به نمایش می گذارد. Smart Alert نیز آمده تا این وعده را به شما دهد که سبک زندگیتان را فرا گرفته و آنگونه که تمایل دارید نوتیفیکیشن – اعلان ها را به اطلاعتان برساند. برای مثال، اگر G4 دریابد که اهل بازی بسکتبال هستید، به شما اطلاع می دهد که اوضاع هوا به چه شکل بوده و آیا مناسب بازی است یا خیر.

در نگاه اول رابط کاربری جدید با نمونه ای که سال پیش معرفی شد تفاوت چندانی ندارد، اما نکته اینجاست که امسال، ال جی تلاش خود را معطوف به افزودن قابلیت های هوشمند و کاربردی جالبی کرده که می توان گفت اقدامی قابل احترام است.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل