شبکه ی اجتماعی Foursquare بدون نیاز به حساب کاربری

شبکه ی اجتماعی Foursquare بدون نیاز به حساب کاربری

Foursquare یک شبکه‌ی اجتماعی مبتنی بر موقعیت مکانی است این برنامه همانند یک برنامه خدمات شهری عمل میکند بدین صورت که  در صورتی که شما در یک موقعیت باشید روی نقشه نزدیک ترین مکان های تفریحی ،رستوران ها و... را به شما نشان میدهد.

از ویژگی های این برنامه این است که شما اگر در یک مکان مشخص باشید با رفتن بر روی نقشه میتوانید موقعیت فعلی خود را چک این کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید ،درباره مکان مورد نظر به اظهار نظر بپردازید ودیگران را دعوت کنید. همچنین با این برنامه می توانید مشاهده کنید که دوستانتان به کجاها می روند واز موقعیت آن ها آگاه شوید.

حال این شرکت در اقدامی جدید نیاز به ثبت نام در نرم افزار را حذف کرده است تا پیش از این اگر برای بار اولی بود که وارد این برنامه میشوید باید ثبت نام میکردید تا بتوانید از امکانات آن استفاده کنید اما حالا این شرمت برای افزایش تعداد کاربران خود ثبت نام اولیه را حذف کرده است و شما به راحتی میتوانید از امکانات برنامه استفاده کنید.

هم اکنون این نسخه بروز شده برای سیستم عامل های iOS و اندروید در فروشگاه های اپلیکیشن رسمی آن ها یعنی اپ استور و گوگل پلی در دسترس است و کاربران میتوانند این نسخه را دریافت کنند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل