تکنولوژی اپلیکیشن اندروید

فیس بوک کارکنانش را مجبور کرد که آیفون های خود را با اسمارت فون های اندرویدی تعویض کنند

فیس بوک کارکنانش را مجبور کرد که آیفون های خود را با اسمارت فون های اندرویدی تعویض کنند

سرپرست ارشد محصولات فیس بوک در نشست خبری اخیر خود اعلام کرد که قصد دارد برخی از کارمندان خود را مجبور کند تا گوشی های آیفون خود را با یک گوشی اندرویدی تعویض کنند. او معتقد است کارکنان فیس بوک باید از شر آیفون ها خلاص شوند و از فراگیرترین پلتفرم جهان استفاده کنند.

 

به گفته Chris Cox، این تصمیم برای همدردی با افرادی ست که واقعاً از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند و اکثر کاربران این شبکه اجتماعی را تشکیل می دهند. با وجود اینکه سری گوشی های آیفون اپل رفته رفته در سرتاسر جهان محبوبیت بیشتری کسب می کنند، اما واقعیت این است که بسیاری از کاربرانی که فیس بوک را توسط گوشی های خود دنبال می کنند نمی توانند حتی قیمت اولیه گوشی های آیفون را پرداخت کنند. بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده از سوی شرکت بین المللی تحقیقات بازار (IDC)، گوشی های تحت پلتفرم اندروید حدود 82.8 درصد گوشی های جهان را تشکیل می دهند در حالی که فراگیری پلتفرم iOS تنها 13.2 درصد گوشی های جهان را در بر دارد. بنابراین اندروید محبوب ترین سیستم عامل موبایلی بازار جهان است که فیس بوک دقیقاً 1.5 میلیارد کاربر خود را از این منبع کسب کرده و در میان آنها به دنبال جذب کاربران جدید می گردد.

هم اکنون اپلیکیشن iOS فیس بوک اولین بخشی ست که جدیدترین قابلیت ها و بروزرسانی ها را دریافت می کند اما ممکن است این استراتژی در آینده نزدیک تغییر کند چرا که به مهندسین نرم افزاری فیس بوک دستور داده شده که با کاربران اسمارت فون های اندرویدی صمیمیت بیشتری ایجاد کنند. این دستور جدید به دلیل تولید محصولات قوی تر و رفع باگ های موجود در اپلیکیشنی ست که اکثر کاربران فیس بوک از آن استفاده می کنند و کارکنان فیس بوک نیز برای پیدا کردن و رفع نواقص این اپلیکیشن نیاز دارند به صورت روزمره از آن استفاده کنند.

 

این دومین باری ست که فیس بوک در طول هفته گذشته به کارکنان خود اعلام کرده که موقعیت ها و پتانسیل آینده بازار را بسنجند و در راستای کسب موفقیت در بازار آینده قدم بردارند. در همین راستا فیس بوک هفته گذشته نیز سه شنبه های 2g خود را اعلام کرد. در این طرح اپلیکیشن موبایلی فیس بوک برای ابراز همدردی با کاربرانی که از سرعت پایین اینترنت رنج می برند، هر سه شنبه به مدت یک ساعت به سرعت 2G محدود می شود.

 

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل