تکنولوژی نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی سرویس جدید گوگل به نام Inbox

معرفی سرویس جدید گوگل به نام Inbox

گوگل محصول جدیدی به نام Inbox را معرفی کرده است که در واقع این محصول رابطی برای سرویس جی میل آن محسوب می شود . برای استفاده از این سرویس شما باید دعوت نامه از کسانی که از سرویس اینباکس گوگل  استفاده می کنند را داشته باشند. در غیر این صوت امکان استفاده از این سرویس را نخواهید داشت. این سیاستی های قدیمی گوگل است که اولین بار  در سرویس گوگل پلاس خود پیاده سازی کرده بود .

سرعت و رابط کاربری در سرویس اینباکس به خوبی پیاده سازی شده است . یکی از مشکلت سرویس ایمیل نداشتن اولویت بندی است. ایمیل های شبکه اجتماعی ، کاری، خبری و مکاتبه ای همه در کنار هم قرار می گیرند و این چیزی است که در سرویس اینباکس شما می توانید به راحتی ایمیل های گوناگون را از یکدیگر جدا کنید و از آن به بعد سرویس اینباکس گوگل این کار را برای شما انجام خواهد داد.

به طور  پیش فرض این سرویس شامل صندوق های update ، social ، finance ، purchase ، travel و forums است. که با استفاده از انها می توانید ایمیل های خود را گروه بندی کنید.

بعداز دانلود  این برنامه لیستی از حساب های ایمیل خود دریافت می کنید که به شما امکان انتخاب حساب مورد نظر برای اینباکس را می دهد آن حساب را به عنوان حساب پیش فرض اینباکس گوگل شما در نظر می گیرد.

اگر پیام جدید دریافت کنید یا رویدادهای ایمیل‌تان فعال باشد، در بخش بالایی برای شما اصطلاحا یک ناتیفیکیشن ظاهر می‌شود که با کلیک بر روی آن، لیستی از رویدادها نمایش داده خواهد شد و با کلیک بر روی هر یک از آن‌ها به بخش مربوطه لینک می‌شوید

از ویژگی های بسیار خوب پیاده سازی در این سرویس استفده از الگوریتم های پیشرفته است که به صورت خودکار تشخیص می دهد که چه محتوایی برای کدام قسمت مناسب تر است و انها را در سرویس ایباکس شما نمایش می دهد.

اگر رویداد جدیدی در اینباکس شما اتفاق بیفتد سیستم عامل اندروید شما ان را به شما خبر می دهد و نکته مهم دیگر در مورد طراحی سرویس اینباکس این است که کاملا با مرورگر کروم سازگار است که باعث افزایش سرعت در استفاده از سرویس های تحت وب گوگل می شود .

این سرویس در سه نسخه تحت وب، اندروید  و IOS طراحی شده است . نسخه تحت وب آن که با حساب گوگل شما در کروم هماهنگ است و می توانید از آن برای ایمیل های خود استفاده کنید .

با ارائه سرویس اینباکس گوگل همچنان خود را به عنوان برترین ارائه دهنده سرویس ایمیل نشان خواهد داد و در اینده این سرویس جایگزین سرویس جی میل گوگل خواهد شد .

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل