نرم افزار VLC برای ویندوز 10

نرم افزار VLC برای ویندوز 10

 

امروز VLC آپدیت جدیدی را برای استور ویندوز فراهم کرد. آخرین آپدیت با ظاهری جدید همراه است. یکی از بهترین قسمت آپدیت ، وجود مینی پلیر و تغییرات در تنظیمات این نرم افزار است.

خروجی ویدیو

نرم افزار VLC از Direct 2D برای خروجی استفاده می کرد که از نظر سرعت و پایداری بسیار بد بود.

Steve Lhomme به طور مستقیم بر روی Direct 3D کار می کرد. در حال حاظر بین نرم افزار دسکتاپ و نرم افزار استور کدهای مشابه وجود دارد که می توان یک تغییر بسیار بزرگ به آن گفت.

ما در حال حاظر بر روی کیفیت تصویر در لومیا ۹۲۰ و در سرفیس ۲ کار می کنیم

TagLib

این هم به همان مراتب بسیار سخت بود بخاطر محدودیت های عجیبی که در WinRT وجود داشت. ولی TagLib به راحتی متادیتاهای موزیک و ویدیوها را خواند. همچنین می توان فایل هایی که دارای یک اطلاعات هستند را پیدا کرد ولی در ورژن قبل به دلیل محدودیت ها اینکار را نمی توانستیم انجام بدهیم.

بروزرسانی کتابخانه VLC

اگر می خواهید به تغییرات VLC نگاهی بیندازید بهتر است به پست های قبلی که چند ماه پیش بر روی سایت قرار گرفت نگاهی بیندازید. همچنین این نرم افزار از زیرنویس با فرمت SSA را پشتیبانی می کند

رابط کاربری

با این بروزرسانی ظاهر VLC شبیه به ظاهر ویندوز ۱۰ می شود. همچنین  با این بروز رسانی در لومیاهای پایین رده افزایش سرعت را شاهد بودیم

ما تعدادی انیمیشن جدید و زیبایی را به VLC اضافه کرده ایم

کتابخانه موسیقی

ما تمام اطلاعات آهنگ ها را از Taglib بدست آوردیم، که بسیار ارزشمند بودند

یک قابلیت جدید به نام اضافه کردن به لیست اخیر را به این نرم افزار اضافه کرده ایم.

کتابخانه ویدیو

شما زمانی که از برنامه خارج می شوید باید ویدیو در حالت معلق قرار بگیرد که دفعه بعد از همان جا شروع شود و ما همینطور تمام اطلاعات ویدیو ها را از Taglib اضافه کردیم.

پلیر کوچک

یک پلیر کوچک هم در این نرم افزار وجود دارد. کافی است که بر روی کلیدی که در راست کلید تکرار وجود دارد را فشار دهید تا بتوانید به این پلیر کوچک دسترسی داشته باشید.

جستجو

ما همانطور که گفتید یکبار دیگر موتور جستجو را نوشتیم که در حال حاظر بسیار سریع می باشد و ما همچنان به در خواست های شما گوش خواهیم داد.

تنظیمات بیشتر

چندین کاربر از ما در خواست کنترل بیشتر در نرم افزار کرده اند که باعث شد ما امکانات بیشتری را در تنظیمات در اختیار کاربران قرار بدهیم

در حال حاظر این بروز رسانی در استور وجود دارد و شما می توانید به راحتی از استور دانلود کنید.

نظر شما در مورد این بروز رسانی چیست ؟

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل