نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه 2.0 پلیر محبوب VLC برای اندروید منتشر شد

نسخه 2.0 پلیر محبوب VLC برای اندروید منتشر شد

نرم افزار VLC همیشه در نسخه های دسکتاپ جزء بهترین ها بوده است و با پشتیبانی گسترده از کدک های فراوان و همچنین امکانات بسیار خوب و سرعت رندرینگ بالا همواره جزء پلیر های محبوب کاربران بوده است. اما در حوزه موبایل این نرم افزار تا پیش از این به هیچ عنوان عملکرد مناسبی را نداشته است. تا قبل از این تلاشهای بسیاری برای عرضه یک نسخه مناسب برای VLC انجام شده بود که البته باید بگوییم در مقابل نرم افزارهای قدرتمندی مانند MX Player تقریباً هیچ است.

اما به نظر نسخه 2.0 که امروز به شما معرفی می کنیم چیزی فراتر از انتظارات ما از نسخه های قبلی این نرم افزار است. در واقع گروه توسعه دهنده علاوه بر افزودن امکانات مناسب به این نرم افزار، تلاش کرده تا هر چه بیشتر از قبل قدرت رندرینگ و پشتیبانی از پروتکل های نمایش تصویر روی بستر های دیگر و کدک های مختلف بیشتر را به آن بیفزاید.

در حال حاضر یک نسخه مرورگر اختصاصی شده نیز به این نرم افزار افزوده شده است که به آن کمک می‌کند بتواند با مرور در وب محتوای مناسب کاربر را به دست آن برساند. همچنین پروتکل های بسیاری از جمله UPnP، NFS، FTP و SFTP نیز به این قابلیت نرم افزار اضافه شده اند که آن را برای استفاده از محتوای دیجیتال روی بستر وب بسیار مناسب خواهند ساخت.

قابلیت بزرگ دیگر اضافه شده به VLC 2.0 ترکیب بین اندروید و اندروید TV در سطح نرم افزاری است که به وسیله ی آن می‌توان اینترفیس های TV مرتبط را به نرم افزار VLC افزود و در یک آن شما می‌توانید از قابلیت های هر دو استفاده کنید و برای این کار فقط کافیست حالت کاری نرم افزار VLC را به هر کدام تغییر دهید. این قابلیت می‌تواند گوشی شما را به یک دستگاه کامل Android TV تبدیل کند!

از دیگر بهبودهای این نرم افزار می‌توان به دیکد کردن و پخش همه نوع فرمت های ویدئویی و البته چند قابلیت جدید مانند نوتیفیکیشن های همراه با کنترل برای پخش محتوا و همچنین حالت نمایش ویدئو در پنجره های شناور Pop-up نیز به آن اضافه شده است. البته روبرو شدن با همه قابلیت های اضافه شده را به شما دوستان می‌سپاریم و از شما دعوت می‌کنیم که همین حالا این اپ را دانلود کنید.

دانلود

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل