تکنولوژی

نسل جدید کیبورد، ماوس و ترک پد اپل معرفی شد

نسل جدید کیبورد، ماوس و ترک پد اپل معرفی شد

امروز شاهد رونمایی اپل از وسایل جانبی خود برای کامپیوتر های مک هستیم. پس از چندین سال کیبورد، ماوس و ترک پد این شرکت تغییرات ظاهری را تجربه کرده و با ظاهری جدید رونمایی شدند و در اختیار کاربران قرار گرفت. با تیم پیشگام آی تی همراه باشید.

مهمترین تغییر ایجاد شده علاوه بر ظاهر محصولات در بحث انرژی مورد نظر برای استفاده ار آن هاست چرا که تا پیش از این اپل برای انرژی آنها از باتری های قلمی AA اتفاده می کرد.اما اکنون هر 3 محصول از باتری مخصوص به خود استفاده میکنند و برای شارژ آنها از کابل Lightning استفاده می شود و شا با استفاده از کابل آیفون خود می توانید آن ها را شارژ کنید. به گفته اپل با هر بار شارژ محصولات تا یک ماه می توانید از آنها استفاده کنید. مدت زمان لازم برای شارژ محصولات نیز در حال کاهش بوده و در حال حاضر با هر 2 دقیقه شارژ دستگاه مورد نظر شارژ کافی برای 9 ساعت کار را خواهد داشت.

جدا از باتری ظاهر هر سه دستگاه دستخوش تغییرات گشته و در میان آنها ترک پد اپل بیشترین تغییر را تجربه کرده است. قسمت پایین این محصول با فلزی نقره ای رنگ پوشانده شده و روی آن با رنگ سفید پوشانده شده. پد لمسی وسیع تر شده و فضایی بزرگتر و راحت تر در دسترس کاربران در مقایسه با نسخه قبلی قرار می دهد. بهترین تغییر ایجاد شده در این محصول امکان کلیک در کل سطح رک پد است. اپل با قرار دادن قابلیت Force Touch در این محصول این ویژگی را به آن اضافه کرده. علاوه بر تغییرات ظاهر و کاربردی محصول قیمت نیز دستخوش تغییرات گشته و قیمت آن به 129 دلار رسیده حدود 2 برابر نسخه قبل. نام دستگاه نیز از Magic Trackpad به Magic Trackpad 2 تغییر کرده است.

کمترین تغییر در بین محصولات را ماوس داشته. این دستگاه نست به نسخه قبل اندکی طویل تر شده و ارگونومی بهتری را به ارمغان آورده و کار کردن با آن حسی جدید در دستان شما به وجو خواهد آورد.

پشت موس نیز با پوشاندن درب باتری و اضافه شدن درگاه شارژ تغییر کرده و ریل های حرکتی پشت دستگاه تغییر کرده و بر روی سطوح با راحتی بیشتری حرکت خواهد کرد. قیمت نسبت به نمونه قبلی 10 دلار افزایش داشته و با قیمتی 79 دلاری به فروش می رسد. نام ماوس جدید Magic Mouse 2 است.

پس از آن نوبت به کیبورد می رسد. تغییرات ظاهری آن شامل فلز یکپارچه در قسمت پایینی و حذف حاشیه اطراف کیبورد و بزرگتر شدن دکمه های بودهو زیبایی خاصی به دستگاه داده. ارتفاع مناسب دکمه های و عملکرد بی نظیر آن ها حس خوبی را به کهربر انتقال می دهد. کیبورد جدید با قیمت 99 دلار به فروش می رسد و افزایشی 60 دلاری را تجربه کرده است.

نام کیبورد جدید از Apple wireless Keyboard به Magic Keyboard تغییر کرده است.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل