تکنولوژی آموزش کامپیوتر و موبایل

نصب برنامه های کرک شده در ویندوز فون

نصب برنامه های کرک شده در ویندوز فون
  [caption id="attachment_6046" align="aligncenter" width="640"] چگونگی نصب برنامه های کرک شده در ویندوز فون[/caption] آیا می خواهید یک برنامه بسازید و بدون نیاز به اکانت دولوپر، بر روی ویندوزفون خود از آن استفاده کنید؟ همچنین آیا دوست دارید از برنامه ای که ساخته شده است اما هنوز در استور منتشر نشده استفاده کنید؟ روش دولوپر آنلاک در ویندوز فون ۸٫۱: لازم است که شما ابتدا Windows Phone SDK 8.1 Lite را از این قسمت دانلود کنید و از Windows Phone Developer Registration Tool که همراه آن نصب می شود استفاده کنید. رجیستر کردن گوشی به کمک ابزار Windows Phone Developer Registration Tool
  1. گوشی خود را روشن کرده و قفل صفحه را باز کنید.
  2. دقت کنید که زمان و تاریخ گوشی صحیح باشد.
  3. به کمک کابل یو اس بی همراه گوشی، آن را به کامپیوتر خود متصل کنید.
  4. در صفحه ی استارت کامپیوتر خود، به حالت نمایش All Apps سوییچ کنید.
  5. پایین Windows Phone SDK 8.0 بر روی Windows Phone Developer Registration کلیک کنید. برنامه همان طور که در تصویر پایین نشان داده شده است، نمایش داده خواهد شد.
نصب برنامه های کرک شده در ویندوز فون
  1. مطمئن شوید که پیام Identified Windows Phone 8 Device در قسمت Status نمایش داده شود. بر روی Register‌ کلیک کنید تا گوشی شما آنلاک شود. در صورتی که گوشی شما از قبل رجیستر شده باشد آن گاه در قسمت Status به این موضوع اشاره شده و شما کلید Unregistration را مشاهده خواهید کرد.
  2. بر روی Register کلیک کنید.
  3. در قسمت مربوط به Sign In اکانت مایکروسافت، اطلاعات مربوط به اکانت خود را وارد کنید. بر روی Sign In کلیک کنید. اگر شما یک دولوپر ثبت شده هستید، مطمین شوید که اطلاعات ایمیل مرتبط با اکانت دولوپر خود را وارد کنید.
  4. بعد از این مرحله گوشی شما با موفقیت رجیستر می شود و در قسمت استاتوس هم پیام تبریک (Congratulations) نمایش داده خوهد شد.
گوشی شما هم اکنون رجیستر شده است و می توانید برنامه ها را بر روی گوشی خود نصب کنید. شما می توانید تنها ۲ فایل xap را نصب کنید. اگر می خواهید بیشتر از دو برنامه نصب کنید نیاز به اکانت دولوپر با ایمیل آی دی edu خواهید داشت. روش دلوپر آنلاک در ویندوز ۱۰ موبایل:
  • به بخش setting گوشی خود بروید
  • گزینه ی update & security را لمس کنید
  • سپس for developers را باز کنید
  • در قسمت use developer features گزینه ی developer mode را لمس کنید تا فعال شود.
اکنون گوشی شما به همین سادگی قابلیت نصب برنامه های کرک شده را پیدا کرده است.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل