بازی

پشتیبانی Gran Turismo از واقعیت مجازی

پشتیبانی  Gran Turismo از واقعیت مجازی

بازی ریسینگ معروف کنسول پلی استیشن، غیبتی طولانی مدت روی پلی استیشن ۴ داشته، اما سازندگان می خواهند که در نسخه ی بعدی بازی، پشتیبانی از واقعیت مجازی را نیز اضافه کنند.

شوهی یوشیدا، مدیر استودیوهای جهانی سونی، بازی های مختلفی در سبک های مختلف را روی هدست واقعیت مجازی این شرکت امتحان کرده تا نظر خود را درباره ی بهترین آن ها بیان کند.

 

یوشیدا گفته است که آن ها، سبک های مختلفی را با استفاده از این تکنولوژی بررسی کرده اند و برخی از سبک ها، مانند ریسینگ، عملکردی عالی از خود به جای گذاشته اند. بنابراین اگر نسخه ی هفتم بازی گرن توریسمو برای کنسول نسل هشتمی این شرکت عرضه شود، قطعا از واقعیت مجازی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

Polyphony Digital، استودیوی سازنده ی بازی، هنوز به صورت رسمی، ساخت و عرضه ی نسخه ای جدید از گرن توریسمو را تایید نکرده. اما مدیر این استودیو، کازانوری یامائوچی، قبلا گفته بود که گرن توریسمو ۷، پیش از آغاز سال ۲۰۱۷ میلادی برای پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

اگر بازی برای هدست واقعیت مجازی عرضه شود، می توان انتظار داشت که سازندگان روی فیزیک تصادف و برخوردها تلاشی مضاعف کرده باشند و با توجه به مشکلات نسخه های قبلی گرن توریسمو در این زمینه، مطمئنا پولی فونی دیجیتال، روی این بحث تمرکز ویژه ای کرده است.

هدست واقعیت مجازی پلی استیشن نیز به زودی با قیمت یک کنسول عرضه خواهد شد، بنابراین می توان انتظار داشت که این هدست قیمتی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار داشته باشد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل