تکنولوژی خودرو

پیشگاموبیل: با خودروی اپل آشنا شوید

پیشگاموبیل: با خودروی اپل آشنا شوید

درست شنیدید خودرو اپل، در واقع اپل به جز آیفون و مک محصول دیگری نیز تولید کرده و جالب است بدانید خودرو اپل نیز مانند دیگر محصولات اپل گران خواهد بود.

بر اساس اخبار به گوش رسیده قیمت خورده فروشی و اجزا این خودرو حدود 55 هزار دلار است هر چند این رقم از خودرو تمام الکتریکی تسلا s بالا تر نیست اما باید بدانیم که این قیمت قطعات تشکیل دهنده این ماشین بوده و با توجه به سودی که اپل از محصولات دیگر خود دارد باید منتظر عرضه این خودردو در سال 2019 با قیمتی بسیار بالاتر از 55 هزار دلار باشیم.

بر اساس پیش بینی ها اعلام شده که در طول 4 سال آینه اپل کمک شایانی به تولید خودرو های الکتریکی خواهد کرد و 200 هزار خودرو در سال اول ورود خود خواهد فروخت و در مقایسه با فروش 55 هزار دستگاه خودرو تسلا در سال 2015 بسار بیشتر خواهد بود.

[caption id="attachment_8374" align="alignnone" width="500"]Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-10-19 07:55:09Z | http://piczard.com | http://codecarvings.comImage processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-10-19 07:55:09Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com[/caption]

در این مورد شرکت اپل در حال کار بر روی باطری این خودرو بوده و دوام باطری ها را بالاتر خواهد برد.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل