تکنولوژی نرم افزار و اپلیکیشن

آپدیت تلگرام: ویرایش پیام ارسال شده!

آپدیت تلگرام: ویرایش پیام ارسال شده!

حتما برای شما هم پیش آمده که در برنامه های اجتماعی برای شخصی پیامی را به اشتباه بفرستید و آرزو می کردید ای کاش ارسال نمی شد و وضعیت جور دیگری بود اما حال برنامه تلگرام که به یک از بهترین و پر استفاده ترین برنامه های پیام رسانی تبدیل شده آپدیت جدیدی را منتشر کرده و در آن قابلیتی بسیار مفید و کار آمد قرار داده است. با به روز رسانی به آخرین آپدیت شما قادر خواهید بود پیام های ارسال سده چه در چت های خصوصی و چه در گروه ها را پس از ارسال ویرایش کنید. با ما همراه باشید.

برای ویرایش هر پیام تنها کافیست دست خود را بر روی پیام مورد نظر نگه داشته و گزینه ادیت را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که پیام های ادیت شده با لیبل edited ارسال خواهد شد.اگر از نسخه دسکتاپ اپ استفاده می کنید هم کافیست روی آیکن فلش رو به بالا کلیک کنید. نکته دیگر این است که شما تنها تا 2 روز بعد از ارسال قادر به ادیت پیام هستید.

این تنها تغییر در بروز رسانی جدید نبوده و اشاره کردن به افراد در این نسخه تغییراتی داشته و تنها کافیست مانند اینستاگرام ابتدا @ را تایپ کنید و از لیست باز شده فرد یا افراد مورد نظر را انتخاب کنید.مضاف بر این، با اضافه شدن فهرست جدید People به جستجوگر داخلی تلگرام، از این پس می توانید با سرعت بیشتری به چت های اخیر خود دسترسی داشته باشید. ربات های تلگرامی هم در این نسخه به یک منوی مستقل مجهز شده اند که می توانید با مراجعه به قسمت فایل های پیوست و یافتن این منو، به سرعت آنها را به کار بگیرید.

در این میان نسخه ios تغییر در ذخیره آخرین موقعیت چت را داشته بدین معنی که اگر شما در حال خواندن پیام های خود با شخصی باشید و به پیام های گذشته سر بزنید اگر از برنامه خارج شوید و همان شخص به شما پیام ارسال کند هنگامی که چت را باز کنید به آخرین موقعیتی که پیام ها را می خواندید باز خواهید گشت.

آپدیت جدید را از اینجا می توانید دانلود کنید.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل