تکنولوژی

تصویر فاش شده از آیفون 7!

تصویر فاش شده از آیفون 7!

اپل ، شایعه، پچ پچ های مردم، حرف ها و شایعاتی که این روز ها در مورد آیفون بعد پخش شده بسیار زیادند و بازار شایعات بسیار داغ تر از همیشه است. با تیم پیشگام آی تی همراه باشید!

کم کم به شهریور ماه و رو نمایی از آخرین محصول جنجالی اپل یعنی آیفون های جدید نزدیک می شویم. در این راستا و مانند هر سال دیگر شایعات پیرامون این محصول بسیار بیشتر از قبل شده و حدس ها و گمانه زنی های زیادی به گوش می رسد. برخی دور از تصورات و بسیار تخیلی هستند و برخی دیگر تا حدی درست و نزدیک به واقعیت.

اپل طی سالیان اخیر در نگه داشتن رموز این شرکت در مورد محصولات خود قوی ظاهر نشده است و شاهد بسیاری از تصاویر و اخبار پیرامون این محصول هستیم و از ماه های گذشته نیز شروع شده اند.

شواهد حاکی از آن است که اپل قصد دارد تا آیفون۷ با صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی و آیفون ۷ پلاس با نمایشگر ۵.۵ اینچی را به با بکارگیری یک دوربین دوگانه با قابلیت زوم اپتیکال محدود در نسخه‌ی فبلت از تلفن هوشمند خود، از هم متمایز سازد.

به تازگی تصویری مربوط به آیفون 7 رنگ گلد در وبسایت Weibo منشر شده و احتمال دارد صحت داشته باشد.به تازگی تصویری منتسب به بخش پشتی نسخه‌ی گلد آیفون ۷ در  وب‌سایت چینی Weibo منتشر شده است. با توجه به این تصویر، شاهد تغییراتی در طراحی دستگاه نسبت به آیفون ۶ و ۶ اس هستیم. به نظر می‌رسد که گوشه‌های تلفن نسبت به نسل قبل گردتر شده است، خطوط آنتن به بالا و پایین تلفن منتقل شده و یک ماژول جدید نیز بین دوربین iSight و فلش LED مشاهده می‌شود؛ این ماژول می‌تواند یک سیستم لیزری فوکوس خودکار، سنسور تصحیح رنگ یا یک فناوری کاملا متفاوت باشد.

در ادامه نیز تصویر دیگری را مشاهده می کنیم که مربوط به نسل بعد آیفون است. علی رغم تار بودن تصویر عبارت iPhone 7 rose gold 64GB کاملا واضح است.

نظر شما در مورد تصویر منتشر شده چیست؟

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل