تامین کنندگان قطعات اپل خبر از تحول آیفون در سال 2017 می دهند

تامین کنندگان قطعات اپل خبر از تحول آیفون در سال 2017 می دهند

سال 2017 تولد 10 سالگی ایفون خواهد بود و بسیاری از منتقدین کارشناسان و کاربران احتمال می دهند که با محصولی عظیم رو برو باشیم. یکی از احتمالات وجود پنل های OLED در این گوشی پر سر و صدا است.

اما امروز خبری منتشر شده که این احتمال را قوت می دهد.شرکت «Applied Materials» که در اصل تامین کننده قطعات مورد نیاز برای ساخت نمایشگر است، با حجم سفارشاتی کم نظیری رو به رو گشته. این شرکت بیان کرده که در یک دوره سه ماهه، به اندازه حجم یک سال سفارش دریافت کرده و بدون اینکه نامی از اپل به میان آورد، نشانه هایی بروز داد که سرچشمه این سفارشات به کجا ختم می گردد.

«گری دیکرسون» (Gary Dickerson)، مدیر عامل شرکت Applied Materials در مصاحبه اش با بلومبرگ می گوید: «رشد کنونی، صرفا مرتبط با یک سفارش نیست و قرار است یک رشد پایدار باشد. همه می دانیم که در بخش محصولات همراه، کدام شرکت پیشتاز است.»

شرکت یاد شده در گزارش های مالی خود اعلام کرده که بیشترین تمرکز خود را در تامین پنل های OLED قرار داده و سه شرکت سامسونگ، ال جی و فاکسکان که تامین کننده بزرگ قطعات اپل هستند سرمایه گذاری های بسیاری را در این بخش انجام داده اند.

همانگونه که ذکر شد، اپل احتمالاً تصمیم دارد در سال آینده میلادی از آیفونی رونمایی به عمل آورد که به پنل نمایشگر OLED مجهز شده است. از طرفی امسال اپل باید آیفون ۷ خود را معرفی کند و به احتمال زیاد چرخه موبایل های سری S در سال بعدی از میان برداشته شده و در ده سالگی این تلفن هوشمند، با موبایلی رو به رو خواهیم شد که با نمونه های قبلی خود تفاوت های بسیاری خواهد داشت.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل