ادامه حملات سایبری و هک شدن سایت باشگاه النصر

ادامه حملات سایبری و هک شدن سایت باشگاه النصر

بامداد روز سه شنبه با حمله یک تیم هکر به وبسایت آمار ایران حملات سایبری دو طرفه آغاز شد و در ابتدا به دلیل شباهت اسمی این گروه به اسم داعش بسیاری فکر کردند که مسئول این حملات داعش بوده و با بررسی های بیشتر مشخص شد نام گروه هکر Da3s بوده و از عربستان هک را آغاز کرده.

پس از آن گروهی از هکر های ایران با حمله به وبسایت آمار عربستان تنها ظرف کسری از ساعت سایت آن ها را از دسترس خارج کردند و جالب انجاست که هنوز هم از دسترس خارج است. این اقدام علاوه بر نشان دادن قدرت هکر های ایرانی می تواند زنگ خطری برای سایر کشور ها باشد و دید منفی نسبت به فضای مجازی ایران پیدا کنند. چندی پیش نیز آمریکا لیستس از 7 هکر ایرانی منتشر کرد و اعلام کرد که تحت تعقیب هستند و به بانک های این کشور حمله کرده بودند.

سایت های هک شده عربستان توسط تیم ایران شامل سایت فدراسیون کاراته به آدرس karate.gov.، سایت آموزش و پرورش عربستان به آدرس /oman.tsawuq.com/، سایت دانشگاه ملک عبدالعزیز عربستان به آدرس kau.edu.sa، سایت حج عربستان به ادرس localhaj.haj.gov و سایت باشگاه النصر به ادرس alnasrclub.com میباشند

سایت باشگاه النصر نیز هک شد alnasrclub.com

 در بین سایت های ایرانی اعلام شده سایت هایی مانند: خورنا (khoorna.com) سایت خبری استان خوزستان و همچنین بلاگ پوشه(blog.poshe.ir) وبلاگی با موضوع کارآفرینی هستند که تیم پشتیبانی خورنا سایت را به حالت عادی بازگرداند و قدرت فنی خوزستانیان را به نمایش گذاشت.

همچنین مدیریت سایت itsalam.com و تیم هک فوق العاده قوی آن ها توانست سایت hwc.sa را هک کند

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل