بازی

اضافه شدن زبان فارسی به بازی clash of clans

اضافه شدن زبان فارسی به بازی clash of clans

clash of clans یکی از محبوب ترین بازی های حال حاظر برای مبایل میباشد که در آخرین به روز رسانی زبان فارسی نیز به این بازی اضافه شده.با پیشگام آی تی همرار باشید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید.

clash of clans یکی از محبوبترین و البته درآمدزاترین بازی های جهان است که میلیونها کاربر در سرتاسر جهان دارد کسانی که این بازی را انجام میدهند میدانند که این بازی یک بازی ساده نیست ومیتواند مدت ها و حتی ماه ها کاربر را به خود مشغول کند و کاربر را به سمت خود بکشاند.حتی در همین کشور ایران نیز کاربران بسیاری وجود دارند که سال‌ها مشغول انجام این بازی بوده و بدون امکان خرید جم با کاربران جهانی رقابت می‌کردند. بعد از مهیا شدن امکان خرید ریالی از بازی Clash of Clans توسط مارکت‌های داخلی، حال خبر خوش دیگری برای کاربران این بازی محبوب منتشر شده است. در آخرین بروزرسانی این بازی به طور رسمی زبان فارسی به Clash of Clans اضافه شد و هم اکنون می‌توانید علاوه بر آنکه خرید‌های بازی را انجام دهید، این بازی را با زبان شیرین فارسی تجربه کنید. خوشبختانه این ترجمه در حد بخش‌های کوچک نیست و شامل تمامی مطالب و نوشته‌های موجود در بازی خواهد بود.

برای اینکه بتوانید از زبان فارسی استفاده کنید اول باید نسخه ی بازی clash of clans خود را به روز رسانی کنید سپس از طریق گزینه‌ی Setting و بخش Language می‌توانید زبان فارسی را برای بازی انتخاب کنید. باتوجه به نظرات کاربران در این چند روزاین ترجمه و تغیر متن ها در ابتدا ممکن است زیاد جالب نباشد و حتب نا آشنا به نظر برسد اما با گذشت زمان و عاذت کردن به زبان فارسی این بازی به راحتی دیگر نمیتوان از تین بازی دل کند. در گذشته شاهد نسخه های غیر رسمی و دست کاری شده این بازی به زبان فارسی بوده ایم که مشکلات زیادی داشت اما با این به روز رسانی شما دیگر میتوانید این بازی محبوب را  به طور رسمی به زبان فارسی تجریه کنید.این عمل Supercell بسیار مورد توجه و تقدیر کاربران ایرانی قرار گرفته است و از همین رو چندان دور از انتظار نیست که در آینده شاهد نسخه‌ی رسمی و فارسی دیگر بازی‌های این کمپانی یعنی HayDay, ClashRoyale و BoomBeach باشیم. 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل