تکنولوژی

ضخامت آیفون7پلاس و آیفون7 از نسل کنونی بیشتر میباشد

ضخامت آیفون7پلاس و آیفون7 از نسل کنونی بیشتر میباشد

اخیرا از آیفون7 خبرها و شایعات زیادی به گوش میرسد و بر اساس تصویری که در قسمت بالا مشاهده میکنیدبه نظر میرسد که این آیفون7 از نسل کنونی این گوشی دارای ضخامت بیشتری میباشد.

همان طور که میدانید آیفون6اس ضخامتی7.1 میلی متر دارد اما بر اساس تصویر یاد شده آیفون7 دارای ضخامت7.2 میلیمتری است و آیفون7پلاس ضخامت7.3 خواهد داشت.

عرض آیفون7 و 6اس 67.1 میلیمتر و ارتفاع این دو گوشی138.3 میلیمتر اعلام شده است و همچنین ارتفاع و عرض آیفون ۶ اس پلاس و آیفون ۷ پلاس ۱۵۸.۲ میلی‌متر در ۷۷.۹ میلی‌متر بیان شده است. برای یاداوری باید گفت که تفاوت ضخامت در مدل کنونی و مدل های سال قبل آیفون بر اساس این خبرفقط تغییر یک میلی‌متری ضخامت آیفون‌های امسال است. 

بسیاری از کاربران انتظار دارند که این تغییر ضخامت یاعث افزایش ظرفیت باتری بشود بر طبق تصویر یاد شده آیفون7 پلاس مجهز به دوربین دوگانه میباشد ولی آیفون7 فقط دارای یک دوربین میباشد همچنین به نظر می‌رسد آیفون ۷ پلاس در بخش پشتی مجهز به پورت Smart Connector خواهد بود. این درگاه به شما امکان یکپارچه‌سازی دستگاه با صفحه‌کلید هوشمند اپل که بیشتر به همراه آیپد پرو این کمپانی مورد استفاده قرار می‌گیرد را می‌دهد. هنوز مشخص نشده که آیا اپل برنامه‌ای برای تولید لوازم جانبی مخصوص برای آیفون ۷ پلاس دارد یا خیر.

در این قسمت ما طرح آیفون های جدید را برای شما به نمایش گذاشته ایم:

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل