اخبار IOS 10 و انتظارات کاربران از اپل در کنفرانس WWDC 2016

اخبار IOS 10 و انتظارات کاربران از اپل در کنفرانس WWDC 2016

کنفرانس WWDC هر ساله در پی اخبار فناوری و دستاورد های نرم افزاری برگزار می شود و شرکت هایی مانند اپل در این کنفرانس بزرگ شرکت خواهد کرد و بزرگترین دستاورد های خود و تغییرات بخش نرم افزاری خود را به نماش خواهد گذاشت. حال نیز اپل تصویری را منتشر کرده و در آن جملاتی را اعلام کرده و خبر از تغییرات اساسی در حوزه نرم افرار می دهد.

در هفته های گذشته گوگل آخرین دستاورد های خود در بخش نرم فزار را در کنفرانس I/O 2016 به نمایش گذاشت و بساری از آنها کار آمد و قابل توجه بودند. حال نیز نوبت به اپل و خود نمایی خود رسیده و قرار است بسیاری از تغییرات خود در بخش نرم افزار را به نمایش بگذارد و در حاشیه آن امیدواریم اطلاعاتی در مورد دستاورد های سخت افزار این غول فناوری به دست آوریم.

کنفرانس یاد شده در تاریخ 13 JUNE یعنی 30 خرداد در ساعت 10 صبح شروع شده و اپل اولین تیم کنفرانس خواهد بود که ضربه خود به رقبا و دستاورد های خود را به نمایش خواهد گذاشت. محل برگزاری همایش سالن Graham Civic Auditorium در سانفرانسیسکو کالیفرنیا خواهد بود.

با دقت در تصویر و جملات نوشته شده باید منتظر تغییراتی مانند: تغییر روش آنلاک کردن دوایس، تغییراتی بر روی اپل واچ، بهبود عکاسی سلفی و بهبود سیری و... باشیم.

IOS 10

بهبود عملکرد تاچ سه بعدی: اپل همراه با معرفی آیفون 6 اس فناوری تاچ سه بعدی خود را عرضه کرد که قابلیت های بسیاری را به وسیله محاسبه میزان فشار وارد بر صفحه نمایش به گوشی جدید خود اضافه کرد. و قرار است در نسخه بعدی سیستم عامل این گوشی تغییراتی داشته باشد.

بهبود بخش امنیت: بخش امنیتی این نسخه بیش از پیش خواهد شد و متاسفانه تا کنون اخبار زیادی در این باره منتشر نشده است.

مخفی سازی برنامه ها: همانگونه که میدانید تمامی برنامه های موجود بر روی دوایس بر روی صفحات اصلی قرار دارند و بخشی به نام منو وجود ندارد و این عمل مخفی سازی برنامه ها را تا بخشی غیر مکن و سخت می سازد و قرار است در این آپدیت تغییرات بزرگی را مشاهده کنیم.

اموجی های جدید! : هیچ کس و هیچ چیز نمی تواند استفاده از اموجی های موجود بر گوشی را انکار کند یا آنها را کسل کننده بخواند و اپل نیز قرار است 74 اموجی جدید را به IOS خود اضافه کند.

در ادامه باید اعلام کنیم که نسخه بعدی IOS تنها از آیفون 5 به بعد پشتیبانی می شوند و این به معنی پایان کار 4S است. نسخه جدید IOS در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل