خودرو

پیشگاموبیل: معرفی نیسان جی تی آر نیسمو 2017

پیشگاموبیل: معرفی نیسان جی تی آر نیسمو 2017

نیسان به Nürburgring رفت تا نسخه‌ی به‌ روز شده‌ای از GT-R نیسمو را معرفی کند؛ باید اشاره‌ کنیم که این مدل اوایل امسال در نمایشگاه نیویورک رونمایی شده بود. به‌روزرسانی‌ های انجام‌ شده برای نیسان GT-R نیسمو مدل ۲۰۱۷ در جلوی ماشین شامل جلوپنجره‌ی V شکل، اسپلیتر جدید، چراغ‌های جلو با ظاهری متفاوت و روکش فیبر کربنی روی سپر است. در قسمت پشت نیز تغییرات محدود به سپر و ۴ لوله‌ی اگزوز گرد می‌شود.

در داخل کابین نیسان GT-R نیسمو مدل ۲۰۱۷ روکش‌های آلکانترا به همراه دکمه‌ها و سوئیچ‌های کاربردی، صفحه‌نمایش لمسی ۸ اینچ و صندلی‌های منحصربه‌فرد Recaro با دوخت‌های قرمز به چشم می‌خورد.

البته نیسان هنوز در مورد به‌روزرسانی‌های انجام‌شده‌ی زیر درب موتور اطلاعاتی فاش نکرده است و این خیلی هم بد نیست! چراکه نسخه‌ی استاندارد، از موتور دست‌ساز ۳.۸ لیتر ۶ سیلندر توئین توربو، با توان خروجی ۶۰۰ اسب بخار و ۶۵۲ نیوتون متر گشتاور برخوردار بود و اگر این نسخه نیز همین شرایط را داشته باشد عالی است! از طرفی باید به حضور گیربکس ۲کلاچه ی ۶ سرعته نیز اشاره‌کنیم. در مورد مشخصات عملکردی نیز هنوز حرفی به میان نیامده است ولی انتظار می‌رود نیسان GT-R نیسمو مدل ۲۰۱۷ صفرتا ۱۰۰ را در ۲.۹ ثانیه پر کند.

طراحان کمپانی نیسان با توجه به مدل بدنه این فرصت را داشتند تا روی آن سیستم کمک‌فنر و متعادل‌کننده‌های جدید نصب کنند. باید اشاره‌کنیم که نیسموی جدید نسبت به مدل سال گذشته، تجربه‌ی رانندگی کم‌خطرتری را در اختیار می‌گذارد، چراکه در سرعت‌های بالا به‌راحتی قابل‌کنترل است.

به‌احتمال‌زیاد نیسان GT-R نیسمو مدل ۲۰۱۷ اواخر امسال برای فروش قرار خواهد گرفت؛ وضعیت قیمت‌گذاری نزدیک به تاریخ انتشار اعلام خواهد شد.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل