تکنولوژی

معرفی لپ تاپ ZenBook 3 باریک تر و سبک تر از مک بوک

معرفی لپ تاپ ZenBook 3 باریک تر و سبک تر از مک بوک

ساعتی قبل کنفرانس ایسوس در کامپیوتکس ۲۰۱۶ برگزار شد و محصول جذاب این کمپانی تایوانی ZenBook 3 است که به لطف ظاهر خارجی بسیار باریک و سبک آن به رقابت با مک بوک ها به بازار وارد می شود.

این لپ تاپ تنها ۱۱.۹ میلی متر ضخامت و حدود ۹۰۰ گرم وزن دارد. این در حالی است که زن بوک نسل قبلی حدود ۱۲.۹ میلی متر ضخامت و ۱.۲ کیلوگرم وزن داشت. به این ترتیب ایسوس موفق شده است لپ تاپ فلزی و بسیار زیبای خود را این بار باریک تر و سبک تر کند. این لپ تاپ حتی از مک بوک اپل نیز باریک تر است.

زن بوک ۳ دارای صفحه نمایش ۱۲.۵ اینچی و طراحی حلقه های باریک تو در تو در بدنه ی آن قابل مشاهده است.

ایسوس نسل جدید زن بوک نیز دارای بدنه ی آلومینیومی است تفاوتش این است که فلز بکار رفته در نسل سوم، ۴۰ درصد قوی تر از سری قبلی است. این لپ تاپ در رنگ های خاکستری، آبی و همچنین طلایی عرضه می شود.

زن بوک ۳ با پیکربندی های مختلفی عرضه می شود و بالاترین مدل آن دارای پردازنده ی Core i7 و ۱۶ گیگابایت حافظه ی رم و یک ترابایت حافظه ی ذخیره سازی SSD  است. صفحه نمایش ۱۲.۵ اینچی این لپ‌تاپ دارای شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ۴ است. حاشیه‌ی دور نمایشگر نیز بی‌نهایت باریک است و ۸۲ درصد از قسمت جلوی  نمایشگراست.

زن بوک ۳ از درگاه تاندربولت ۳، USB نوع C پشتیبانی می‌کند تا لپ‌تاپ از طریق این درگاه بدون نیاز به آداپتور شارژر نیز تا ۶۰ درصد در طول ۴۹ دقیقه شارژ شود.

این لپ تاپ با هر بار شارژ تا ۹ ساعت دوام می‌آورد. ایسوس برای خنک کردن این لپ تاپ نوآوری خاصی به خرج داده و باریک‌ترین فن دنیا را با ضخامت ۳ میلی‌متر تولید کرده است. زن بوک ۳ ایسوس از سنسور اثر انگشت پشتیبانی می‌کند تا از طریق آن بتوانید از ویندوز هلو (Windows Hello) استفاده کنید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل