معرفی ZenFone 3 Deluxe: قوی تر و گرانتر از سایرین

معرفی ZenFone 3 Deluxe: قوی تر و گرانتر از سایرین

در پست قبل با معرفی ZenFone 3 همراه شما عزیزان بودیم و حال قصد داریم شما را با برادر بزرگتر و قوی تر این شرکت آشنا کنیم. این گوشی قدرتمند از آخرین چیپست کوالکلم یعنی اسنپدراگون 820 بهره می برد و دارای ۶ گیگابایت حافظه رم بوده و ۶۴ گیگابایت نیز حافظه داخلی در آن قرار گرفته. ایسوس قیمت این محصول را ۴۹۹ دلار اعلام کرد و بیان نمود که در آینده، نمونه ای دارای حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز به آن اضافه خواهد شد.

این گوشی از نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 1080P و پنل Super Amoled بهره می برد و هم مانند پرچمدار سامسونگ و ال جی، از ویژگی نمایشگر همیشه روشن برخوردار است. اتصال USB-C با استاندارد USB 3.0 سرعت شارژ و انتقال اطلاعات بالایی را برای این گوشی به ارمغان آورده است. این موبایل دارای دوربین با سنسور 23 مگاپیکسلی سونی با کد IMX 318 است و به آسانی به ظبط ویدئو های 4K می پردازد.

موبایل دیگری که ایسوس معرفی کرد، ZenFone 3 Ultra نام داشت که نمایشگری ۶.۸ اینچی دارد. پنل نمایشگر این موبایل، از نوع LCD و با رزولوشن 1080p است. ایسوس در خصوص کیفیت بالای و صدای رسا در اسپیکرهای این موبایل گفت و همچنین عنوان نمود که نمونه Ultra به یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپری مجهز شده است.

در نسخه Ultra از ذن فون ۳، از اسنپدراگون ۶۵۲ استفاده شده و به همین ترتیب، باز هم ایسوس قیمتی مناسب را برای محصول خود در نظر گرفته که به ۴۷۹ دلار می رسد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل