تکنولوژی بازی

معرفی لپ تاپ گیمینگ GX 800 ایسوس

معرفی لپ تاپ گیمینگ  GX 800 ایسوس

ایسوس در حاشیه ی کنفرانس کامپیوتکس ۲۰۱۶ به معرفی لپ تاپ جدیدخود که مخصوص بازی است پرداخت. نام این لپ تاپ GX 800است.لپ تاپ GX 800 نسخه ارتقا یافته لپ تاپ GX 700 مجهز به سیستم خنک کننده آبی است.

لپ تاپ GX 700 کمپانی Asus برای گیمرها بسیارمعروف است؛این لپ تاپ با داشتن خنک کننده مایع متصل به قسمت پشتی و عملکرد مناسب در بازی ها، خیلی زود خود را به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی معرفی کرد. حال ایسوس در نمایشگاه Computex2016 در  تایوان، لپ تاپ جدیدش را با نام GX 800 معرفی واین سیستم بهترین لپ تاپ مخصوص بازی جهان از سوی این کمپانی معرفی شد.

این لپ‌تاپ از دو کارت گرافیکی انویدیا بهره می‌برد که در حالت SLI به یکدیگر متصل شده‌اند. به‌علاوه در GX 800 از پردازنده‌های سری K کمپانی اینتل استفاده شده تا از این حیث هم شاهد عملکردی عالی باشیم. همچنین در این لپ‌تاپ هم مانند مدل پیشین، شاهد خنک‌کننده مایع عظیم هستیم که ایسوس برای اطمینان از عملکرد عالی آن و فراهم بودن بستر اورکلاک در این لپ‌تاپ، دو منبع تغذیه ۳۳۰ واتی هم در GX 800 قرار داده است.

پردازنده مرکزی این لپ‌تاپ ۴/۴ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آن هم ۱۴۲۸ مگاهرتز است و سرعت حافظه گرافیکی آن هم به ۳/۸ گیگاهرتز می‌رسد. به همین دلیل هم بدون شک GX 800 عملکردی فوق‌العاده در اجرای بازی‌های روز خواهد داشت.

یکی دیگر از ویژگی‌های عالی لپتاپ GX 800، بهره بردن از جدید‌ترین صفحه کلید مخصوص بازی کمپانی ایسوس است که ساختاری مکانیکی دارد و از نور پس‌زمینه قابل شخصی‌سازی بهره می‌برد. این لپ‌تاپ همچنین بدون داک خنک‌کننده بسیار ظریف و سبک است؛ ولی زمانی بهترین عملکرد خود را ارائه می‌کند که خنک‌کننده را به آن متصل کنید.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل