خودرو

پیشگاموبیل:معرفی رنو مگان استیشن مدل 2017

پیشگاموبیل:معرفی رنو مگان استیشن مدل 2017

رنو مگان استیشن در سال ۲۰۱۷ با طراحی خارجی و داخلی جدید به بازار عرضه می شود که این خودرو یک خودروی استیسشن می باشد رنو مگان استیشن در چهار مدل بیزینس، زین ،لایف، اینتنس و با امکاناتی مختلف به بازارعرضه می شود.

رنو مگان استیشن در طراحی خارجی از سپر جلو باز طراحی شده بهرمند است و در زیر این سپر از یک طراحی اسپرت و ورزشی بهره می برد.جلو پنجره از دو بخش با صفحات مشبک و مش لانه زنبوری مشکی مجزا شده و آرم رنو بخوبی خودش را نشان می دهد.چراغ ها دررنو مگان استیشن جدید خیلی زیبا و بزرگتر شده اند و دارای یک طراحی جدید و خاص هستند به نحوی که شما می توانید در تصویر مشاهده کنید .این چراغ ها دارای یک دی لایت دایره ای شکل در بالا و پایین چراغ هستند .در اصل خود چراغ به نحوی در پایین امتداد داده شده است.طراحی روی کاپوت این خودرو و کلگیر های جلو بخوبی حجیم و ظاهری قدرتی به این خودرو داده است.

رنو مگان استیشن  دارای یک طراحی با رینگ های  ۱۸ اینچی آلیاژِی از نوع inchdiamond هستند. در عقب این خودرو علاوه بر چراغ های زیبا و دنباله دار تا وسط در ب ۵ خودرو وجود   اگزوز کرومی نصب شده، در داخل و زیر سپر بخوبی نمای ورزشیش را کامل کرده است .همچنین نوار های بکار رفته در اطراف پنجره ها همگی کروم هستند که به شما حس یک خودروی لوکس را می دهد.

در داخل رنو مگان استیشن شما تجربه کامل اسپرت را تجربه می کنید. صندلی جدید با پشت سری ، دوخت آبی و آرم ورزشی ، بسیار راحت  پارچه ای  و روکس های Alcantara با راه راه آبی و یا سیاه و سفید همگی هویت جدید مگان اسپرت را هر چه بیشتر آشکار می کنند.در تمام جای جای داشبورد و بدنه داخلی از وجود یک نوار یا تریم آبی رنگ بهره می برد که بک هارمونی و یک تنوع رنگ در کابین یکنواخت این خودرو ایجاد می کند. فرمان از نوع ورزشی  و به شدت  ارگونومی بهینه سازی شده است، پدال های آلومینیومی و اهرم دنده دارای یک طراحی اسپرت هستند .

درست است که رنو مگان در مدل قبلی خود تنها سه ستاره در تست یورو NCAP کسب کرده بود ولی در مدل سال ۲۰۱۷ این خودرو باید بدانید که بر خلاف مدل های قبلی این مدل به عنوان  نسل چهارم شامل ویژگی های ایمنی متعددی از قبیل کنترل تطبیقی ​​کروز کنترل ، ترمز اضطراری خودکار، خروج از خط، فاصله امن و هشدارهای حد مجاز سرعت، هشدار های مختلف ترافیکی  ، و سیستم تشخیص  نقطه کور .دوربین دید عقب، اتو پارک جلو و عقب و خیلی از امکانات دیگر است.

قیمت ارزانترین مدل رنو مگان استیشن در حدود ۱۹۰۰۰ یورو دارای یک موتور بنزینی جدید که در خود فناوری انرژی TCR را دارد استفاده شده است.این موتور می تواند ۱۰۰ اسب بخار نیرو تولید کند .

مدل دوم مدل رنو مگان استیشن  جی تی است که دارای یک موتور   انرژی TCe با توان ۲۰۵ اسب بخار می باشد که این نیرو را از طریق یک کلاچ دو زمانه EDC و سیستم کنترل  فرمان جدید برای هر دو محور ارسال می کند. قیمت این مدل در حدود ۳۳۰۰۰ یورو است.مدل سوم از رنو مگان استیشن دارای موتور  TCe 130 به همراه گیربکس ۷ سرعته از نوع EDC است .

البته رنو مگان استیشن در سال ۲۰۱۷ دارای ۳ مدل دیزلی نیز می باشد که این سه موتور شامل دیزل ۹۰ ،دیزل ۱۱۰ و دیزل ۱۳۰  هستند.هر سه موتور دارای یک گیربکس ۶ سرعته دستی EDC می باشد.البته مدل موتور  دیزل ۱۶۵ با گیربکس  ۶ سرعته EDC در دستور کار این شرکت می باشد که بزودی وارد بازاری می شود.

 

رنو مگان استیشن با موتور ۱.۲ لیتری توربو بنزینی با قدرت ۹۷ کیلووات و گشتاور ۲۰۵ نیوتون متر و ۱.۵ لیتری توربو دیزل با قدرت ۸۱ کیلووات و گشتاور ۲۴۰ نیوتون متر و موتور اسپرت تر ۲.۰ لیتری توربو بنزینی با قدرت ۱۶۲ کیلووات و گشتاور ۳۴۰ نیوتون متر برای مدل هایGT220 ارائه می شود.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل