بازی modern sniper معرفی شد

بازی modern sniper معرفی شد

بیشرفت تکنولوژی در صنعت بازی های ویدیویی با وجود حسن هایی که دارد مشکلاتی هم را نیز به وجود آورده است که به عنوان مثال به حجم بالای این گونه بازی ها میتوان اشاره کرد اگر آپدیت هم به این بازی ها اضافه کنیم مشکل دو چندان هم خواهد شد.

درست است در آینده و با گسترش علم فشرده سازی اطلاعات یا افزایش سرعت اینترنت، این معضل حل خواهد شد. ولی ما داریم از دنیای کنونی صحبت می کنیم. بنابراین چاره چیست؟ برای پاسخ به این سوال باید به عناوینی مانند Modern Sniper رجوع نماییم؛ آثاری که با حجم کم خود، محتوایی خیلی بیشتر از بازی های مشابه به بازیکن هدیه می دهند.

modern sniper داستان یک تیراندازی است که که باید به تنهایی ماموریت خود را در میان تعداد زیادی از دشمنان انجام دهد ماموریت هایی که هر کدام تفاوت هایی با هم دارند و دارای تنوع خوبی میباشند به عنوان نمونه می توانیم به کشتن تنها یک هدف یا تمامی دشمنان در بعضی از آن ها اشاره کنیم.

البته به یاد داشته باشید برای ظاهر شدن این اهداف خاص، قبلش مجبورید همه سربازان منطقه را از پا در بیاورید. این ویژگی موجب گشته تا بازیکن چالش بیشتری را با پیشروی در مدرن اسنایپر تجربه نماید. با وجود تنوع خوب محیط ها، المانی که جذابیت بازی را افزایش داده، بخش ارتقا و خرید فروش سلاح ها است.

شما نیز شاید این ویژگی را در بازی های مشابه این بازی دیده باشید.اما modern sniper  یک تفاوت  مثبت با آن بازی ها دارد. چون این بازی به گونه ای طراحی شده که بازیکن را مجبو به استفاده از سلاح های شخصی سازی شده میکند.

شاید از جمله بالا تعجب کنید، اما اگر نگاهی به بعضی بازی های مشابه بیندازید، متوجه خواهید شد که در آن ها بازیکن خیلی به قابلیت ارتقا سلاح نیاز نداشته و به نظر می آید استودیو سازنده از روی اجبار ویژگی مورد بحث را در ساخته خود قرار داده است. در صورتی که مدرن اسنایپر اصلا این گونه نیست.

در این یازی سلاح ها دارای تنوع زیادی هستند و همین امر کاریر را ساعت ها به این بازی سرگرم میکند.از دیدگاه مکانیزم های گیم پلی، اسنایپر مدرن سعی کرده المان های سبک شبیه سازی را هم چاشنی کار خود نماید. به همین خاطر در هنگام نشانه گیری دست شخصیت اصلی بازی لرزیده و باید دقت بیشتری برای نشانه گیری  و از پا دراوردن دشمنان در زمان مناسب به خرج داد.

البته شما میتوانید با ارتقای خود در بازی این مشکل را کم کم حل کنید.و یکی دیگر از ویژگی هایی که باعث میشود بازیکن لذت بیشتری از این بازی ببرد این است که تیرها نامحدود نبوده و کاربر باید تیرها را از فروشگاه خریداری کند

به عوان جمع بندی میتوان گفت بزرگترین مزیت  modern sniper  حجمش میباشد ارائه گستره زیادی از المان های مثبت در ده مگابایت کار هر کسی نیست. اما  candy mobile  توانسته به خوبی از پس آن بر بیاید

دانلود از کافه بازار

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل