گوشی خوش قیمت سونی Xperia E5 5 اینچی رونمایی شد

گوشی خوش قیمت سونی Xperia E5 5 اینچی رونمایی شد

اول از همه در مورد ظاهر این گوشی صحبت کنیم. به نظر این نظریه که سونی پلتفرم موبایل خودرا در حال گذر می بیند کاملاً صحیح است و این شرکت در تمام گوشی های جدید خود از زبان نام آشنای این روزهای خود استفاده می کند. به طوری که اگر شما گوشی با ظاهر صاف و یک دست، نمای روبریی با حاشیه های زیاد در بالا و پایین و مکان دوربین سمت چپ و فلاش هایی که هیچ وقت جایشان عوض نمی شود را ببینید، قطعاً می توانید حدس بزنید که این گوشی ساخت سونی است.

اکسپریا E5 هم کاملاً از این قاعده پیروی می‌کند و دقیقاً ظاهر دیگر محصولات سونی را دارد و ابعاد آن 144 در 69 در 8.2 میلی‌متر است و با این اوصاف می‌توانیم بگوییم چندان ظریف و جمع و جور نیست. این گوشی از یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720p بهره می‌برد که توسط چیپست 4 هسته ای مدیاتک MTK6735 که از هسته های Cortex-A53 در فرکانس 1.3 گیگاهرتز استفاده می‌کند بهره می‌برد. همچنین این گوشی 1.5 گیگا بایت حافظه RAM دارد که حافظه داخلی 16 گیگابایتی آن می‌تواند توسط درگاه حافظه micro SD افزایش یابد. همانطور که می‌بینید، ویژگی های این گوشی نمای تمام عیار یک محصول میان رده را نشان می‌دهد.

باتری در نظر گرفته شده برای E5 ظرفیتی 2700 میلی آمپر ساعتی دارد که با توجه به نمایشگر و پردازنده کم مصرف آن، سونی قول داده است که این گوشی در استفاده معمولی می‌تواند تا دو روز کامل را همراه شما باشد. دوربین پشتی این گوشی هم 13 مگاپیکسلی است و یک فلش LED در کنار آن جا خوش کرده است . دوربین جلویی هم استاندارد این روزهای موبایل را دارد و 5 مگاپیکسلی که سونی برای افزایش توان این دوربین در عکسبرداری نور کم آن را به فلش LED اختصاصی خودش مجهز کرده است. البته نکته خوب در مورد این گوشی این است که توانایی برقراری ارتباط و استفاده از اینترنت کتگوری 4 نسل 4 یا همان LTE را داراست که نسخه ی 2 سیم کارت آن هم طراحی شده و قابل دسترس خواهد بود.

همچنین باید در مورد Xperia E5 این را هم بگوییم که از آخرین نسخه سیستم عامل گوگل یعنی Android Marshmallow بهره می‌برد و قیمت 199 یورو برای آن در نظر گرفته شده است.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل