بازی

پرندگان خشمگین فوتبالیست میشوند

پرندگان خشمگین فوتبالیست میشوند

Angry Birds Goal یکی از نسخه های جالب پرندگان خشمگین است که این بار این پرنده های دوست داشتنی و عصبانی را به زمین فوتبال آورده است.

پرندگان خشمگین این سری با سبک جدیدی از بازی آمده تا کاربران را به خود مشغول کند Angry Birds Goal یک سری دیگر از این بازیست که همان  عناوین همیشگی را در خود جای داده است. این پرندگان قرمز رنگ و محبوب این بار در قالب یک تیم فوتبال به نبرد با خوک ها رفته اند تا با گل عایی که در این مسابقه به خوک ها میزنند انتقام سختی از این خوک های بدجنس بگیرند.Angry Birds Goal مثل سری های قبل این بازی دارای رنگ بندی و گرافیک بالا و خیره کننده ای میباشد که هر کاربری را چه کودک چه بزرگسال را به خود جذب میکند. این بار توسط یک دوربین هلی شات از بالا نظاره گر این بازی خواهیم بود که درست در بالای سر بازیکنان مشغول به فیلم برداریست.کنترل بازی نیز به طور بکش و رها کن طراحی شده است. زمانی که یکی از پرندگان خشمگین صاحب توپ است باید انگشت خود را روی آن قرار داده و بنا بر قدرتی که می‌خواهید به توپ ضربه وارد شود آن را به عقب کشیده و رها کنید. ممکن است در تجربه‌های اول دقت کافی را در این ضربات نداشته باشید و توپ‌های شما به بازیکن‌های خودی نرسد اما با انجام چندباره‌ی بازی، به دقت کافی برای ضربات دست پیدا خواهید کرد.

پرندگان خشمگین علاوه بر پاس دادن و شوت زدن میتوانند تکل بزنند و دریپل کنند این دو مورد در کنار گزارش بازی  صدای پرندگان بار طنز بازی را نیز بیشتر کرده  و هماهنگی آن با موسیقی متن جذاب و هیجانی Angry Birds Goal باعث شده که یک بازی زیبا و جذاب و هیجان انگیز  را شاهد باشیم.در Angry Birds Goal هر بازیکن شما دارای مهارت های مختلفی است مانند قدرت دفاعی قدرت شوت  و تکنیک که میتوان این مهارت ها را با تمرین دادن بازیکنان ارتقا داد و با این افزایش مهارت بازیکنان شما میتوانند عملکرد بهتری در بازی از خود نشان دهند.البته علاوه بر مهارت این پرندگان زحمت کش به تجهیزات خوب ورزشی نیز نیاز دارند و باید در بخش فروشگاه بازی لوازمی نظیر کفش ورزشی و‌... را برای آن‌ها خریداری کنید. برای اینکه بازی از حالت یکنواختی در آید نیمی از بازی به  شکل خودکار انجام میشود و شما توسط تصاویر و به صورت نوشتاری شاهد اتفاقات بازی خواهید بود البته این موضوع مورد انتقاد بسیاری از کاربران قرار گرفته اما با این حال هنوز Rovio عکس العملی به این موضوع و تغییر احتمالی سبک بازی از خود نشان نداده است.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل