تکنولوژی آموزش کامپیوتر و موبایل

افزایش امنیت تلگرام با فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای

افزایش امنیت تلگرام با فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای

امروزه تعداد افراد زیادی از مردم از برنامه ی تلگرام برای پیام رسانی خود استفاده میکنند و این نگرانی رو همه ی مردم دارند که خدایی نکرده اطلاعات شخصیشون به سرقت بره.

همچنین مواردی راجع به ورود غیر قانونی به حساب تلگرام نیز گزارش شده است. از این رو یک روش کاربردی و بسیا ساده را به شما معرفی میکنیم.

توجه داشته باشید تلگرام به خودی خود هک نمی شود و این شرکت برای هک سرورهایش مبلغ هنگفتی را به عنوان جایزه قرار داده است ولی به کمک بدافزار میتوان به تلگرام دیگران وارد شد.اگر می‌خواهید تلگرام تان هک نشود همین امروز به فعال کردن تایید دومرحله ای اقدام نمایید. 

در روش احراز هویت به صورت ساده شما شماره تلفن خود را وارد میکنید و تلگرام از طریق SMS یا تماس تلفنی کد را برای شما میفرستد.ولی اگه سیم کارتتون به سرقت بره چی؟ اونوقت سارق میتونه به راحتی و با کد وارد تلگرامتون بشه.

پیشنهاد ما فعال کردن روش احراز هویت دو مرحله ای یا همون two-step verification به این معنی که علاوه بر کدی که وارد میکنید که وارد تلگرام بشید باید یه رمز یا کد دیگه که خودتون تعریف کردید هم وارد کنید.

 

فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای

برای تلگرام کامپیوتر:

این روش برای تلگرام کامپیوتر است و تنها فرق آن با نسخه موبایل این است که در نسخه موبایل شما باید بعد از رفتن به setting به گزینه privacy and security بروید.

توجه داشته باشید برای تایید ایمیل خود باید وارد ایمیل شوید و روی لینک فعال سازی ایمیل که تلگرام برای شما فرستاده است کلیک کنید تا ایمیل شما برای بازیابی رمز عبور فعال شود.

برای اینکار کافی است در تنظیمات روی Enable two-step verfification کلیک کنید. و سپس رمز دلخواه را بدهید و دوباره تکرار کنید. و یک متن راهنما بنویسید. همچنین شما باید یک ایمیل برای فراموشی رمز عبور بدهید.


پس از اینکار هنگامی که شما تلگرام را نصب میکنید و کد را تایید میکنید باید رمزی که در اینجا تعریف کرده اید هم بدهید.

برای غیر فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای کافی است به تنظیمات برید و روی Turn off کلیک کنید.

همچنین بخوانید: چگونه کانال هایی با اعضای تقلبی(فیک) را از کانال های واقعی تشخیص دهیم

همچنین بخوانید: آموزش کامل ساخت دکمه شیشه ای بدون نقل قول

حتما بخوانید: افزایش اعضای کانال تلگرام با روش PDD5

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل