تکنولوژی اپلیکیشن اندروید

موفقیت یک هکر در اجرای اندروید بر روی آیفون

موفقیت یک هکر در اجرای اندروید بر روی آیفون

423729989_80728

یک هکر موفق شد پس از کاری طاقت فرسا،سیستم عامل اندروید 4.1 را بر روی گوشی آیفون نصب کند!

نیک لی،یکی از هکرهایی است که این روزها خبرهای جالبی درباره او منتشر می شوند.او یکی از طرفداران هک کردن وسایل الکترونیکی است.حتی اگر کسی از او نخواهد که این کارها را انجام دهد، او به میل خود تن به این کار می دهد.

اخیرا او موفق شده بود که سیستم عامل ویندوز 95 مایکروسافت را بر روی ساعت هوشمند اپل واچ نصب کند اگر چه ساعت هوشمند با این سیستم عامل کاملا بی استفاده شده بود اما او می خواست توانایی خود را نشان دهد و به عنوان یک طرح مفهومی،ایده ی بسیار جالبی بود.

او به تازگی یک کار جالب دیگری کرده است.نیک لی توانسته بستری را به وسیله آن،سیستم عامل اندروید را بر روی گوشی آیفون اجرا کند.جالب اینجاست که سیستم عامل اندروید به عنوان یک اپلیکیشن در سیستم عامل IOS و بر روی آیفون اجرا می شود و اجرای آن نیز تقریبا بی عیب و نقص است.

نسخه ای از سیستم عامل اندروید که او برای اجرا بر روی آیفون انتخاب کرده،اندروید 4.1 است.

نیک لی به کمک این هک و قاب جدیدی که توسط وی ساخته شده است توانسته بستری فراهم کند که به وسیله ی آن ها بتواند محدودیت های فنی آیفون را دور بزند.

نیک لی می گوید انجام این کار در حدود 45 ساعت زمان برده است.هدف او از این کار نشان دادن توانایی افراد بوده است. همچنین او می خواهد این حق انتخاب داده شود که بر روی گوشی خود چند سیستم عامل داشته باشند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل  

 

2 نظر ثبت شده