بازی

بازی شرلوک هولمز The Devil’s Daughter منتشر شد

بازی شرلوک هولمز The Devil’s Daughter منتشر شد

دو شرکت Bigben Interactive و Frogwares امروز بازی شرلوک هولمز The Devil’s Daughter را منتشر کردند. همانطور که از نام بازی مشخص است، داستان و ژانر این بازی کارآگاهی است و کاربران باید در آن یک‌ سری معمای پیچیده را حل کنند. کمپانی‌های سازنده بازی به مناسبت عرضه این بازی تصاویر و تریلری جدید از آن را هم منتشر کرده اند.

در بازی Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter کاربران باید با دنبال کردن یک داستان غیر خطی، دلایل ناپدیدشدن تعدادی از شهروندان شهر Whitechapel در لندن را مورد بررسی و تفحص قرار دهند. در هنگام بروز این اتفاقات، ماجراهای گوناگون و مرموزی حول گروهی از خلافکاران شهر، یک گنجینه با ارزش به نام Mayan و یک تندیس زنده رخ می‌دهد.

بازی Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter به عنوان یک بازی سبک ماجراجویی توصیف شده است که ترکیبی از جستجو، تحقیق و بررسی و اتفاقات نفس‌گیر را به نمایش می گذارد. با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی تیم سازنده بازی، کاربران در این بازی در نقش شرلوک هولمز به عنوان یک کار‌آگاه کار کشته ظاهر می‌شوند. این کا‌ر‌آگاه به اتفاقاتی که در محل زندگی‌‌اش رخ می‌دهد مشکوک است و برای پاسخگویی به حس کنجکاوی خود قصد دارد آنها را مورد بررسی قرار دهد. پرسه زدن در شهر لندن برای یافتن مدارک و مجرمان و همچنین بازکردن گره از نقاط کور داستان بازی تا پایان این اتفاقات ادامه خواهد داشت.
 

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل