مقالات بازی

بازی Pes 2017 معرفی شد. تصاویر + تریلر

بازی Pes 2017 معرفی شد. تصاویر + تریلر

کونامی در حاشیه نمایشگاه E3 2016، جزییات، تصاویر و تریلری جدید از بازی PES 2017 منتشر کرد. اگرچه این کمپانی در زمان معرفی بازی لیست کاملی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های نسخه جدید از سری بازی‌های محبوب Pro Evolution Soccer را منتشر کرده بود اما حاضرین در نمایشگاه E3 امسال، فرصت آن را داشتند که با جزییات جدیدی از این بازی همراه باشند. 

پس از آنکه در خبرهای پیشین شما را با ویژگی‌های جدید گیم‌پلی بازی PES 2017 آشنا کردیم، کونامی به تازگی در نمایشگاه E3 اطلاعات کاملتری را از بعضی از آنها منتشر کرده است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. Real Touch نام یکی از این قابلیت‌های جدید است که براساس ارتفاع و قدرت پاس‌، نحوه دریافت توپ توسط بازیکنان را تعیین می‌کند. اما قابلیت Precise Pass بیشتر بر روی فیزیک حرکتی توپ تاکید دارد و سیستم جدیدی برای نقل انتقال توپ در میان بازیکنان به ویژه در هنگام پاس دادن است.

PES 2017 همچنین برای جای ‌گیری و حرکات مختلف دروازه‌بان‌ها در موقعیت‌های گوناگون برنامه‌ ویژه‌ای دارد و با افزایش هوش مصنوعی آنها، اتفاقات طبیعی‌تری را برای اطراف و درون دروازه‌ها در نظر گرفته است. نمایشگاه E3 امسال همچنین شاهد معرفی قابلیت دیگری با نام Adaptive AI بود. بازی PES 2017 با استفاده از این قابلیت، تمرکز و توجه ویژه‌ای بر روی عادت‌ها، حرکات و تنظیمات مختلف کاربران دارد و با یادگیری از این انتخاب‌های کاربران به هرچه ساده‌تر و بهتر شدن گیم‌پلی کمک می‌کند. قابلیت دیگری با نام Total Team Control به کاربران این فرصت را می‌دهد که در یک آن تیم خود را برای انجام حمله یا حرکات دفاعی آماده کنند.

ویژگی‌های ظاهری و تغییرات عمده گرافیکی بر روی بازیکنان، تماشاگران و استادیوم‌ها از دیگر نکاتی بود که کونامی در نمایشگاه E3 تاکید ویژه‌ای بر روی آنها داشت. تصاویر و تریلر زیر به خوبی بیانگر این موضوع است.

 

 

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل