پیشگاموبیل:مرسدس بنز S500e پلاگین هیبریدی مدل 2017

پیشگاموبیل:مرسدس بنز S500e پلاگین هیبریدی مدل 2017

فیس لیفت مرسدس بنز S500e پلاگین هیبریدی در سال آینده برای اولین بار با شارژ بی سیم رونمایی می شود و چگونگی کارکرد آن را بررسی می کنیم. این سیستم از نوع شارژ بی سیم از نوع القایی مجهز به یک سیم پیچ ثانویه نصب شده بین محور جلو است و یک صفحه پایه شکل شامل یک سیم پیچ اولیه نصب که در گاراژ خانه نصب می شود.

 زمانی که خودرو بروی این صفحه قرار می گیرد یک صفحه نمایش در داخل کابین راننده به راننده فرمان می دهد تا بتواند خودرو را در بهترین نقطه جهت شارژ بهینه قرار دهد .

زمان قرار گیری خودرو در محل مناسب شارژ خودرو آغاز می شود . این سیستم قادر است قدرت خروجی تا ۳.۶kW تولید کند و گفته شده است که نرخ بازده آن حدود ۹۰ درصد است. باتری مورد استفاده در آن از نوع  ۱۳.۳kWh های لیتیوم یون است که در مدل ۲۰۱۶ خود از باتری ۸.۷kWh استفاده می شد.

مرسدس بنز S500e  با حالت کاملا برقی  می تواند در شعاع ۵۰ کیلومتری تردد کند که در نخه قبلی ۳۲ کیلومتر بود. انتظار می رود که مرسدس بنز S500e در مدل ۲۰۱۷ خود از یک موتور ۳.۰ لیتری با توان تولید ۲۴۵ کیلوات نیرو و ۴۸۰ نیوتن بر متر گشتاور بهره می برد.موتور از نوع ۶ سیلندر است.این نیروها از طریق یک گیربکس اتوماتیک هفت سرعته به چرخها منتقل می شودموتور دیگر در مرسدس بنز S500e   یک موتور الکتریکی ۸۵ کیلوات است ، دارای  خروجی کلی ۳۲۵kW قدرت و در ۶۵۰nm گشتاور. و در حال حاضر در خط  تولید کشور  استرالیا تولید می شود .

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل