تکنولوژی

صفحه نمایش 70 اینچی DELL، جایگزین تخته ها در مدارس

صفحه نمایش 70 اینچی DELL، جایگزین تخته ها در مدارس

در بسیاری از مدارس سراسر دنیا تخته های گچی و وایت برد اندازه ها و امکانات کم و بیش استاندارد در حال استفاده هستند. اما دیگر بهتر است که آنها را به فراموشی سپرد چون کمپانی DELL با تکنولوژی جدیدش بنام C7017T که یک صفحه نمایش لمسی 70 اینچیست امید به این دارد که در مدت کمی جای این تخته هارا در مدارس بگیرد.

DELL معتقد است که با این تکنولوژی هم تدریس هدفمند تر می شود و هم دانش آموزان با ذوق و کنجکاوی بیشتری درس هارا دنبال میکنند. طبق اظهارات DELL "آنها یک صفحه نمایش بزرگ را با قابلیت استفاده ی 10 نقطه همزمان روی صفحه، صفحه ی ضد تابش خیره کننده و ضد لکه تعبیه کرده اند. همچنین برای استفاده ی هرچه آسان تر معلمان و مدیریت کار پورت های ورودی و خروجی نیز ایجاد شده است. این صفحه نمایش به عنوان یک تخته سفید تعاملی ساخته شده که با حساب کردن روی اندازه ی آن میتوان اطمینان پیدا کرد که معلمان و دانش آموزان بهترین استفاده را از آن ببرند.این صفحه نمایش با این قابلیت می تواند جای تلویزیون های بزرگ که برای حضور غیاب مورد استفاده قرار میگرفتند را بگیرد. طبق گفته ی ما اندازه و حساسیت لمس این دستگاه میتواند به نسبت مورد استفاده تر قرار گیرد.

لازم به ذکر است این دستگاه ارزان نیست چون DELL  در وبسایت خود اجناسی را لیست میکند که قیمت آنها حدود 5000 دلار یا بیشتر باشد پس این به این معناست که این دستگاه برای حرفه ایهاست نه کسانی که آن را به عنوان دستگاه مکمل بخواهند.

نظر شما راجع به این تکنولوژی پر کاربرد چیست؟

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل