بازی

بازی The Elder Scrolls 6 فعلا ساخته نمیشود

بازی The Elder Scrolls 6 فعلا ساخته نمیشود

تعداد زیادی از بازیکنان منتظر بازی The Elder Scrolls 6 میباشند.اما اعضای استودیو Bethesda Game گفته اند که این بازی فعلا ساخته نمیشود.در ادامه با پیشگام آی تی همراه باشید

با نگاهی کوتاه به موفقیت های زیاد سری پنج این بازی چندان عجیب نیست که کاربران منتظر سری ششم این بازی از سوی استودیوی بتسدا باشند.اما بنا به گفته‌های «پیت هاینز» (Pete Hines)، مدیر بازاریابی استودیوی بتسدا، فعلا بازی The Elder Scrolls 6 در حال ساخت نیست.

اما جمله فعلا بازی The Elder Scrolls 6 در دست ساخت نیست با کمی ابهام همراه است.امکان دارد مراحل پیش تولید این بازی انجام شده باشد مراحل پیش تولید مدت ها قبل از تولید واقعی آغاز میشود پس چندان دور از ذهن نخواهد بود که استودیو بتسدا در حال کار برای توسعه و بهبود برای نسل بعدی این بازی باشد.گرچه هنوز مشخص نیست.

اعضای استودیوی «گوریلا گیمز» (Guerrilla Games) در نمایشگاه E3 اعلام کردند که پیش تولید بازی Horizon:zero dawn از 6 سال پیش و در سال 2010 شروع شده است؛ اما خود فرایند تولید فقط 2.5 سال زمان برده است. از گفته‌های هاینز اینگونه برداشت می‌شود که بازی The Elder Scrolls 6 حتی به مرحله پیش تولید هم نرسیده است. لازم به ذکر بوده ما انتظار نداریم که قسمت بعدی این بازی در توییتر رونمایی شود.

بازی skyrim که در نوامبر 2011 وارد بازار شد موفق به فروش 20 میلیون نسخه از این بازی در سال 2011 شد و یک نسخه ریمستر شده از آن نیز در اواخر امسال منتشر خواهد شد.

استودیوی بتسدا قصد دارد بازی  the elder scrolls legends  را اواخر امسال برای رایانه های شخصی و دستگاه های موبایل عرضه کند البته باید گفته شود که the elder scrolls legends یک عنوان فرعی از این مجموعه به حساب می آید. اخیرا استودیوی بتسدا توجه زیادی به واقعیت مجازی داشته اما فعلا این تکنولوژی در روزهای خود به سر می برد .

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل