خودرو

پیشگاموبیل:معرفی پورشه پانامرا 2017

پیشگاموبیل:معرفی پورشه پانامرا 2017

اولین سدان کمپانی پورشه که زیبایی آن نسبت به دیگرا محصولات این کمپانی کمتر است.طراحی خارجی خودرو ترکیبی از کوپه های پورشه و سواری زیبا است،و این ها باعث به وجود آمدن بدنه ی تقریبا کشیده با صندوق عقب کوچک و بی توازن نسبت به کاپوت خودرو که نتیجه های این ها زیاد جالب نبوده است.

با همه ی این توصیف ها پورشه پانامرا یکی از پر قدرت ترین و لوکس ترین ماشین های سدان بازار بوده وبا داشتن مشخصات فنی عالی و مطلوب مهندسی فوق العاده اش،هودروی در خور احترام و با فروش بالا تبدیل شده است.

به هر حال پورشه در سال 2017 نسخه ی دوم این خودرو را رو نمایی کرد که تغییراتی عاقلانه و هوشمندانه نسبت به نسخه ی قبلی آن انجام شده است. پورشه پانامرا در نگاه اول مانند نسخه ی قبلی آن اسا ولی در اصل تغییرات پورشه بیشتر ظریف کاری بوده است.بیشتر این تغییرات خیلی کوچک هستند و در جهت بهبود نسخه ی قبلی آن انجام شده اند.

تحول عظیم این خودرو در نمای جلوی آن است به گونه ای که نمای جلوی آن از نو طراحی کرده اند،در نمای کناری خودرو شاهد چند خط تیز و کشیده هستیم که در نسخه ی قبلی دو آن خیلی انتقاد شده بود.

نمای عقب این خودرو به صورت چراغ باریک متصل به هم است،این چراغ باریک LED مهمترین اصل برای جدایی این خودرو از نسل گذشته ی آن است.تغییر بعدی خط های کلی و پرحجم در ناحیه ی صندوق عقب است که در نسخه ی قبلی خیلی از آن انتقاد شده بود.

نمای داخلی خودرو به آخرین تکنولوژی روز مجهز شده است.کلید های کنترلی بر روی صفحه نمایشگر لمسی و اندروید اوتو قرار دارند بر عکس نسخه ی قدیمی آن که بر کنسول آن ازدحام کلید های کنترلی وجود داشت.پورشه سنت دیرینه ی خود را حفظ کرده و از صفحه کیلومتر آنالوگ استقاده کرده است.

پورشه پانامرا 2017 دارای موتور 6 سیلندر 4S با حجم موتور 2.9 لیتری و با 440 اسب بخار صفر تا صدی غیر قابل باور 4.4 ثانیه را به ثبت رسانده است. مدل توربوی آن 8 سیلندر 4 لیتری با 550 اسب بخار صفر تا صد آن 3.8 ثانیه است. در حالی که با اضافه کردن پکیج عملکردی کورنو پکیج،شتاب مدل های پانامرا 0.2 ثانیه کاهش می یابد.

پانامرا 2017 از جعبه دنده دو کلاچه هشت سرعته و سیستم انتقال نیرو به هر چهار چرخ بهره می برد این از دیگر ویژگی های مدل توربو است با قیمت 147 هزاردلار به بازار وارد خواهد شد و نمونه 4S این خودرو قیمتی حدود 101 هزار دلار که هرگز جزء خودرو های ارزان قیمت منصوب نمی شوند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل