HTC ONE M9 در کنار اندروید میزبان ویندوز ۱۰ نیز خواهد بود!

HTC ONE M9 در کنار اندروید میزبان ویندوز ۱۰ نیز خواهد بود!

با شنیدن نام کمپانی اچ‌تی‌سی بی‌درنگ کیفیت بالای محصولات به ذهن هر کاربری می‌رسد و واقعا عملکرد آن در زمینه تولید محصولات با کیفیت بسیار عالی است. یکی از سری محصولاتی که تاکنون توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند سری وان این کمپانی است که فعلا مجبوب‌ ترین‌هایش با نام‌های وان و وان m8 معرفی و روانه بازار شده‌اند.

حال بر اساس اخبار منتشر شده نسخه جدید این سری که لقب پرچم‌دار را نیز یدک خواهد کشید ماه آینده در کنفرانس جهانی موبایل معرفی خواهد شد. اینگوشی های هوشمند که وان m9 و m9 پلاس یا اچ‌تی‌سی هیما و اچ‌تی‌سی هیما اولترا نامیده می‌شوند همانند برادران بزرگ‌تر خود بدنه زیبا و باکیفیتی خواهند داشت و سخت افزار آن‌ها نیز شایسته لقب پرچم‌دار خواهد بود.

چندی پیش حساب کاربری @upleaks که اخبار و شایعات زیادی را تاکنون منتشر کرده است مدعی شده بود که شاهد پرچم‌دار اچ‌تی‌سی در کنفرانس جهانی موبایل نخواهیم بود و اکنون نیز این حساب کاربری اعلام نموده که اچ‌تی‌سی وان m9 علاوه بر نسخه اندرویدی یک نسخه با سیستم عامل ویندوز ۱۰ نیز خواهد داشت. این درحالیست که مایکروسافت فعلا نسخه رسمی ویندوز ۱۰ را منتشر نکرده است و در تابستان شاهد آن خواهیم بود. انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی در این نسخه ویژگی‌های اصلی ویندوز ۱۰ را تا زمان انتشار رسمی آن در پرچم‌دار خود قرار دهد.

سال گذشته نیز این کمپانی پرچم‌دارش را با نام وان m9 به ویندوز فون مجهز کرد و این در حالی بود که نسخه اصلی این دستگاه از سیستم عامل محبوب اندروید استفاده می‌کرد.

حال بر اساس اخبار و شایعات منتشر شده منتظر وان m9 با صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰p هستیم که از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ دراگون ۸۱۰ استفاده می‌کند. ۳ گیگابایت نیز حافظه رم برای این محصول در نظر گرفته شده است و ۳۲ گیگابایت نیز حافظه داخلی خواهد داشت. سیستم عامل این محصول نیز در دو نسخه اندروید و ویندوز ۱۰ وجود خواهد داشت تا کاربران بر اساس نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل