خودرو

پیشگاموبیل:اولین بیوک کروک در آمریکا

پیشگاموبیل:اولین بیوک کروک در آمریکا

اولین کروکی بیوک،خودرویی زیبا و راحت با سقف انعطاف پذیر است. این اولین خوردوی کروکی بیوک است که در ۲۵ سال گذشته در آمریکابه تولید رسیده است.کروکی بیوک ظرفیت ۴ سرنشین را دارد . قیمت پایه خودروی بیوک کَس کِید ۳۳۹۹۰ دلار پیش بینی شده است که هزینه تحویل در مقصد را نیز شامل می شود.

از امکانات این بیوک باید به ۲۰۰ اسب بخار توان، یک موتور ۴ سیلندر توربوشارژ، فرمان و صندلی هایی با تزئینات چرمی، دوربین دید عقب، کنترل آب و هوا در دو منطقه، سیستم هدایت مسیر داخلی و چرخ ها و تایرهای ۲۰ اینچی اشاره کرد.

از سری تغییرات غیرمنتظره در این خودر، می توان به کمربند ایمنی برقی که کمربند ایمنی صندلی جلو را جلو می کشد تا به راننده و سرنشین جلو کمک کند اشاره کرد. همچنین طراحی هوشمندانه ی صندوق عقب در حالتی که سقف بسته است، فضایی معادل ۹.۸ فوت مکعب و در حالتی که سقف باز است، ۱۳.۴ فوت مکعب فراهم می آورد. همچنین زمانی که پشتی صندلی های عقب را خم کنید، ظرفیت صندوق عقب بیشتر می شود.

از دیگر امکانات ایمنی خودرو عبارتند از ۶ کیسه هوا، کنترل اصطکاک، کنترل ثبات الکتریکی، میله های فلزی پاپ آپ که در حین چپ شدن اتومبیل برای کاهش آسیب به سر، به صورت خودکار پشت قسمت تکیه گاه سر صندلی های عقب قرار می گیرند. از تجهیزات ایمنی دیگر می توان به هشدار انحراف از لاین و هشدار تصادف در جلو اشاره کرد که در تیپ های بالاتر ارائه می شوند.

اتومبیل کس کید در کشور لهستان تولید شده و نسخه ای از اتومبیل اوپل در اروپا است. موتوری که در این خودرو وجود دارد، یک موتور ۱.۶ لیتری توربو شارژ و ۴ سیلندر اکوتک است که توانی معمولی و گشتاوری معادل ۲۰۷ پوند بر فوت دارد. وزن این اتومبیل نزدیک به ۴۰۰۰ پوند است و دارای یک جعبه دنده ۶ سرعتی اتوماتیک است.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل