ساعت هوشمند Swatch نیازی به شارژ شدن نخواهد داشت!

ساعت هوشمند Swatch نیازی به شارژ شدن نخواهد داشت!

swatch

مدیر عامل شرکت Swatch به نام Nick Hayek، خبر هایی جالب از ساعت هوشمندی می دهد که تا سه ماه آینده معرفی می گردد. اما تفاوت این محصول با سایر تولیدات این دسته بندی چه است؟ Hayek می گوید ساعت جدید نیازی به شارژ شدن نخواهد داشت.

برای ساخت ساعتی بی نیاز به شارژ، دو راه وجود دارد؛ اولین راه حل تولید ساعت به شکل اتوماتیک است. به این معنا که در ساعت مذکور ژانراتوری به کار می رود که با توجه به تکان ها و حرکات دست کاربر، انرژی مورد نیاز ساعت را تامین می نماید.

دومین استدلال، بهره گیری از باتری های سلولی مخصوص ساعت هاست. این باتری ها قابلیت شارژ شدن ندارند و در قیاس با نمونه های لیتیومی این محصولات عمری بسیار بالاتری نیز دارند، اما مشکل اینجاست که در نهایت روزی باید تعویض گردند. Swatch سال هاست که ساعت کلاسیک مبتنی بر هر دوی این فناوری ها را می سازد.

بلومبرگ در خصوص ساعت هوشمند شرکت سوئیسی اینچنین می گوید: «این ساعت ها پرداخت آنلاین را مهیا کرده و با پلتفرم های اندروید و ویندوز کار خواهند کرد.»

نکته ی جالب ماجرا اینجاست سه ماه بعد و در آوریل، زمان عرضه اپل واچ بوده و عرضه ی محصول یاد شده با ساعت اپل همزامان خواهد بود. هرچند، تقریبا مطمئن هستیم دیدگاهی که Swatch از ساعت های هوشمند دارد با ساعتی که اپل خواهد ساخت و یا نمونه های Android Wear کاملا متفاوت خواهد بود.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل