تکنولوژی مقالات

تغییرات اساسی ال جی پس از فروش کم G5

تغییرات اساسی ال جی پس از فروش کم G5

ال‌جی امید زیادی به جی5 داشت اما ظاهرا این گوشی فروش خوبی نداشته. به همین دلیل، ال‌جی تغییراتی ساختار در بخش موبایل خود ایجاد کرده است. ال‌جی G5 در آخرین روزهای سال گذشته رونمایی شد و چند هفته بعد به ایران آمد، با تجهیزاتی به نام «دوستان» که قرار بود مزیت‌های یک گوشی موبایل را ارتقا ببخشند. اما اوضاع برای ال‌جی خوب پیش نرفت، ال‌جی مجبور شد یک خانه‌تکانی اساسی در بخش موبایلش انجام بدهد: بعضی از نیروها را اخراج کرد و «دفتر مدیریت برنامه» را تشکیل داد که مسئول توسعه محصولات شود.

البته عجیب نیست که یک شرکت بعضی از نیروهای اجرایی‌اش را بعد از عدم موفقیت یک محصول اخراج کند. خود ال‌جی به مجله Korean Times گفته: «بیانیه روز جمعه در پی شکست G5، آخرین پرچم‌دار ال‌جی، در فروش صادر شده است.» واحد جدید «دفتر مدیریت برنامه» مستقیما به رئیس موبایل ال‌جی، چو جونو، پاسخ خواهد داد و رئیس سابق آزمایشگاه تحقیقات ال‌جی، او هیونگ‌هون، ریاستش را برعهده خواهد داشت.

G5 به هیچ‌وجه گوشی بدی نیست، اما مدول‌های آن زیادی گران‌اند و فعلا محدودند و حتی در بازار هم پیدا نمی‌شوند. G5 در رقابت با Galaxy S7 کم آورده است، گوشی‌ای که کمبودهای Galaxy S6 را تا حد خوبی رفع کرده است. به هر حال، نباید شگفت‌زده شویم اگر ال‌جی سال آینده G6 را بدون «دوستان» عرضه کند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل