تکنولوژی

آشنایی با بهترین ویژگی های MIUI 8 شیائومی

آشنایی با بهترین ویژگی های MIUI 8 شیائومی

 

MIUI نام سیستم عامل اختصاصی محصولات Xiaomi است که به تازگی نسخه 8 جهانی آن معرفی شده است. در این مطلب به معرفی بهترین ویژگی‌های MIUI 8 می‌پردازیم که شاید هر کاربری آرزو کند آنها را در اختیار داشته باشد.

شیائومی، همزمان با رونمایی از گوشی Mi Max در کشور هند، نسخه جهانی سیستم عامل MIUI 8 را معرفی کرد. MIUI 8 ماه آینده در دسترس کاربران گوشی‌های شیائومی قرار می‌گیرد و همراه خود تغییرات ظاهری و امکانات جدیدی به ارمغان می‌آورد که بعضی از آنها بسیار جالب توجهند.

شیائومی بیش از هرچیز تلاش کرده است تا ظاهر و رابط کاربری MIUI 8 را ساده کند و ظاهر جذاب‌تری به آن ببخشد. اضافه کردن ویژگی‌های جدید، بخش دیگری از تغییرات این سیستم عامل است که به استفاده راحت‌تر کاربران کمک می‌کند. در ادامه به معرفی 3 ویژگی جدید MIUI 8 می‌پردازیم که ممکن است آرزوی هر کاربری داشتن آن‌ها باشد.

Dual Apps

به راستی که Dual Apps بهترین ویژگی MIUI 8 است. کاربران با استفاده از این ویژگی می‌توانند هر اپلیکیشنی را که می‌خواهند، دو بار روی گوشی خود نصب کنند. مثلا شما می‌توانید دو اپلیکیشن واتس‌اپ، دو تلگرام یا دو بازی کلش او کلنز داشته باشید و بدون هیچ هک و ترفندی، با دو شماره یا اکانت مختلف از آنها استفاده کنید.

Second Space

این ویژگی کاربران را قادر می‌سازد تا روی گوشی هوشمند خود دو فضای مستقل داشته باشند. Second Space اجازه می‌دهد 2 صفحه خانه متفاوت با اپلیکیشن‌های متفاوت، 2 قفل گوشی متفاوت و 2 فضای ذخیره‌سازی متفاوت برای اپلیکیشن و تصاویر خود در اختیار داشته باشید. به این ترتیب به جای داشتن 2 گوشی مجزا برای کار و استفاده شخصی، می‌توانید از یک گوشی با دو فضای مستقل استفاده کنید.

Quick Ball

با بزرگ شدن گوشی‌های هوشمند، کار کردن با آنها با یک دست دشوار شده است. شیائومی برای حل این مشکل ویژگی Quick Ball را معرفی کرده که البته ویژگی جدیدی نیست، اما حضور آن به صورت پیش‌فرض در MIUI 8 موجب شده تا کاربران کارهای خود را سریع‌تر انجام دهند و وارد پیچ و خم‌های منوهای گوشی نشوند.

شایان ذکر است مدتی است اپراتور همراه اول، با همکاری نمایندگی شیائومی در ایران اقدام به فروش اقساطی گوشی‌های شیائومی کرده است که همه آنها نسخه جدید MIUI را دریافت خواهند کرد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل