معرفی سایت ترفند

ترفندهای دانلود فیلم از یوتیوب

ترفندهای دانلود فیلم از یوتیوب

  برای دانلود فیلم از یوتیوب چند روش وجود دارد:

 1 - از برنامه های اندروید استفاده کنیم

 2 - از برنامه های ویندوز استفاده کنیم

3 - از سایت ها استفاده کنیم 

4 - استفاده از برنامه ی اندرویدی tubemate توضیحات برنامه: Tubemate یکی از بهترین نرم افزار های معروف دانلود از یوتیوب است که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است و ما امروز درانار قصد معرفی این نرم افزار را برای شما دوستان عزیز داریم ، شما با دانلود این نرم افزار از انار و نصب آن در تلفن اندرویدی خود قادر خواهید بود تمامی ویدئو های غیر قابل دانلود یوتیوب را از طریق این نرم افزار دانلود کنید ، نرم افزار Tubemate یکی از محبوب ترین نرم افزار های دانلود از یوتیوب جهان است ، این نرم افزار به صورت رایگان ارائه شده است ، ما برای شما کاربران انار این نرم افزار را در یک نسخه تست شده و رسمی قرار دادیم می توانید به راحتی از انار دانلود کرده و لذت ببرید . ویژگی نرم افزار Tubemate : امکان دانلود با کیفیت و حجم های مختلف امکان مدیریت قسمت دانلود Resume یا توقف یا از سرگیری امکان جستجو در میان ویدئو های یوتیوب امکان اشتراک گذاری در شبکه های اجتمایی امکان دانلود همزمان چندین فایل محیط کاربری حرفه ای و مفهوم دانلود مستقیم

  5 - استفاده از برنامه های ویندوز با این روش شما میتوانید به راحتی فیلم ها را فقط با کپی و پیست کردن url دانلود کنید. متاسفانه ما نتوانستیم فایلی در رابطه با این موضوع پیدا کنیم اما شما میتوانید با چند جستجو کوچک در گوگل آن را بیابید.

  6 - استفاده از سایت ها این روش از نظر من بهترین روش ممکن هست و به شما هم پیشنهاد میکنم از این روش استفاده کنید. خب کافیست به سایت زیر بروید:

http://catchvideo.net/

پس از ورود به سایت با صفحه زیر روبرو میشوید.

حالا شما باید آدرس یا همان url  ویدئو را کپی کنید. کافیست به سایت یوتیوب بروید ، ویدئو را انتخاب کنید و سپس روی آن کلیک راست کنید و یو ار ال url را کپی کنید. حالا به سایت برگردید و یو ار ال را در قسمت زیر پیست کنید.

برای پیست کردن میتوانید از کلید های ترکیبی ctrl+v استفاده کنید. خب حالا گزینه catch که کنار url است را کلیک کنید. دانلود از یوتیوب

حالا میتوانید ویدیو را با هر فرمتی که میخواهید دانلود کنید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل