تکنولوژی آموزش کامپیوتر و موبایل

چگونه برنامه هاي اپل واچ را كنترل كنيم

چگونه برنامه هاي اپل واچ را كنترل كنيم


1- نصب برنامه:اگر برنامه ای را از اپ استور برای گوشی خود دانلود میکنید که نسخه اپل واچ هم داشته باشد همانجا به شما پیشنهاد میدهد که نسخه واچ آن هم دانلود و برروی ساعت شما نصب شود ؛ اما اگر به طور مثال قبلا تلگرام را بر روی آیفون خود نصب کرده اید و الان تصمیم به نصب تلگرام بر روی واچ خود دارد باید برنامه اپل واچ را از آیفون خود اجرا کرده و وارد اپ استور شوید ( دقت کنید منظور اپ استور آیفون که در منوی اصلی گوشی قرار دارد نیست ) ؛ سپس نام نرم افزاری که میخواهید را جستجو کرده و برروی واچ خود نصب کنید ؛ همچنین میتوانید از قسمت Featured بهترین نرم افزار های واچ را مشاهده و نصب نمایید.


2- مرتب سازی برنامه ها این کار به دو صورت قابل انجام است الف - مرتب سازی از روی اپل واچ : وارد منوی اپل واچ شوید و سپس برنامه ای که قصد جا به جایی آن را دارید انتخاب و انگشت خود را بر روی آن نگه دارید تا آیکن ها شروع به لرزیدن کنند سپس آیکن مورد نظر را به جای مناسب بکشید.

 ب - مرتب سازی از طریق برنامه اپل واچ در آیفون : وارد برنامه اپل واچ شوید سپس My Watch را انتخاب کنید ؛ از بین گزینه های موجود App Layout را انتخاب کنید ؛ سپس مانند قبل هر برنامه را که میخواهید جا به جا کنید.


 اطلاع از میزان فضای اشغال شده توسط برنامه ها : برای این کار وارد برنامه اپل واچ در آیفون شوید سپس این مسیر را دنبال کنید : My Watch —-> General —-> Usage مخفی سازی برنامه های اپل واچ : برای این کار وارد برنامه اپل واچ شوید ؛ به قسمت My Watch بروید و صفحه را به پایین اسکرول کنید تا برنامه های نصب شده راببینید ؛ سپس برنامه مورد نظر را انتخاب کنید و گزینه Show/Hide on AppleWatch را بزنید.


 حذف برنامه های اپل واچ : برای این کار وارد منوی اپل واچ شوید سپس برنامه مورد نظر را انتخاب کنید و انگشت خود را روی آن نگه دارید تا علامت ضربدر ظاهر شود بر روی ضربدر بزنید تا حذف شود ؛ این کار را روی آیفون هم باید انجام دهید. 


ایجاد محدودیت برای برنامه های اپل واچ : در آیفون قابلیتی به نام Restrictions وجود دارد که امکان ایجاد محدودیت و یا غیر فعال کردن یک برنامه در آیفون را برای شما فراهم میکند ؛ در صورتی که محدودیتی برای برنامه ای در اینجا ایجاد کرده باشید که نسخه اپل واچ آن هم بر روی ساعت باشد این محدودیت برای آن هم اعمال میشود ؛ برای مثال گر برنامه دوربین را در اینجا غیر فعال کنید ؛ در اپل واچ هم فابل استفاده نخواهد بود. برای ایجاد محدودیت در آیفون خود به این مسیر بروید. Settings — > General —> Restrictions

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل