تکنولوژی آموزش کامپیوتر و موبایل

افزایش اعضای کانال تلگرام با روش PDD5

افزایش اعضای کانال تلگرام با روش PDD5

همه ی شما دوستان عزیز آشنایی خوبی با نرم افزار تلگرام و امکانات آن دارید. اکثر افرادی که از امکان ساختن کانال یا ربات این پیام رسان استفاده می کنند دوست دارند که کانال یا ربات آن ها دونبال کننده های بسیاری داشته باشد اما همه ی کسانی که در این کار هستند خوب می دانند افزایش اعضا یک کانال واقعا کار سختی است. برخی از مردم ساعت های بسیاری را به تبادل لینک زدن با کانال های دیگر می پردازند. اما مشکل های بسیاری وجود دارد که سد راه آن ها می شود از جمله کم بودن تعداد کاربران برای تبادل، تقلبی بودن اعضای برخی کانال ها ، حقه مدیران کانال، نبود کانالی با موضوع دل بخواه و ......

در این مطلب قست دارم که یک روش جدید را به شما آموزش بدهم که شاید سایت ما اولین سایتی باشد که درباره ی این روش می نویسد.این روش را خودم پیدا کردم و از هیچ فرد یا مجله ی آنلاینی نگرفته ام.PDD5 چیست ؟

در اصل اسم این روش پنجه دزد دریایی بوده اما به خاطر کوتاه شدن این نام از PDD5 استفاده می شود. PDD5 یک توافق دو طرفه بین صاحب کانال و شماست که در ادامه ی مطلب بیشتر به آن می پردازیم. با استفاده از این روش شما می توانید بدون خرج یک ریال بنر کانال خود را در یک کانال بسیار عظیم قرار دهید.

آموزش PDD51:

برای اینکار شما باید یک کانال با تعداد اعضای تقریبا بالا یا متوسط را پیدا کنید و به آن ها پیشنهاد دهید که به عنوان یک ادمین تبادل به صورت رایگان برای آنها کار می کنید و برای کانال آن ها با کانال های هم سطح تبادل لینک می زنید.

2- اما در عوض بگویید که به ازای هر چند تا تبادل یک بار بنری را که دوست دارید در کانالشان قرار دهید.

3- بعد از این اگر به توافق رسیدید ، زمانی که اجازه دارید بنر دلخواهتان را به صورت رایگان در کانال قرار دهید به هر کانالی که تعدادش با کانالی که در آن کار می کنید همخوانی دارد پیشنهاد تبادل بدهید.

4- بنر آن کانال را در کانالی قرار دهید که در آن کار می کنید. اما بنری را که میخواهید به او بدهید همان بنر کانال شخصیتان باشد.به همین آسانی شما می توانید بنر کانالی را که تعداد ممبرانش صفر است بدون خرج یک ریال یا کلاهبرداری در کانال هایی با تعداد اعضای بالای 200K قرار دهید.امیدوارم که روش PDD5 را خوب یاد گرفته باشید اگر هم متوجه نشدید چند بار مطلب را دوره کنید.

همچنین بخوانید: چگونه کانال هایی با اعضای تقلبی(فیک) را از کانال های واقعی تشخیص دهیم

همچنین بخوانید: آموزش کامل ساخت دکمه شیشه ای بدون نقل قول

حتما بخوانید:چگونه یک کانال موفق در تلگرام بسازیم.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل