آیفون 7 و آیفون 7 پلاس معرفی شدند

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس معرفی شدند

درست در 9 سال پیش استیو جابز موسس شرکت اپل اولین آیفون را معرفی کرد و تا به امروز این گوشی با یکی از پرحاشیه ترین موبایل های هوشمند تبدیل شده است. در ساعات گذشته طی کنفرانس اپل از آخرین محصولات خود از جمله آیفون 7 و آیفون 7 پلاس پرده برداشت و به شایعات ضد و نقیض پایان داد. با ما در معرفی این محصول شگفت انگیز همراه باشید.   ظاهر: آیفون جدید در 5 رنگ مختلف و اعم از : نقره ای، گلد(طلایی)، رز گلد (صورتی)، مشکی براق و مشکی مات عرضه خواهد شد و دیگر خبری از رنگ طوسی نیست. آیفون 7 از لحاظ سایز و اندازه درست به اندازه ی آیفون 6 اس است و تغییری در ابعاد نداشته است. در قاب پشتی شاهد حذف خطوط بالایی و پایینی هستیم و شاهد یک تکه شدن آن هستیم. باید بگوییم دیگر خبری از دکمه مکانیکی هوم نیست و این دکمه جای خود را به یک دکمه لمسی با همان ویژگی ها و عملکرد ها داده است. دکمه هوم از نو طراح شده و اکنون موتور تپتیک نیز به آن اضافه شده است تا با ایجاد لرزش کاربر را متوجه لمس آن کند، موتور جدید تپتیک در پیام رسان ها، اعلانیه ها، زنگ های هشدار و دیگر برنامه ها می توان به کار گرفته شود.همانگونه که در شایعات پیشتر شنیده بودیم آیفون تصمیم به حذف جک 3.5 میلی متری هنذفری گرفته است و دلیل انجام این کار را استفاده از فضای بیشتر در قسمت سخت افزار خود اعلام کرده است. به این منظور برای استفاده از هنذفری کاربران باید از پورت شارژ لاتنینگ استفاده کنند. برای آن دسته از کاربرانی که از هنذفری هایی با جک 3.5 میلی متری استفاده می کنند باید بگوییم اپل به صورت رایگان یک پورت تبدیل نیز در جعبه ی آیفون ها جدید قرار خواهد داد. گوشی های جدید شرکت اپل به گواهی IP 67 مجهز شده اند و این بدان معنی است که گوشی های جدید ضد گرد و غبار و ضد آب است و قادر است در عمق یک متری به مدت 30 دقیقه دوام بیاورد.

6cd8ec93-e71c-4e14-b802-013d0bec60ab

صفحه نمایش: در رابطه با صفحه نمایش باید به شما بگوییم که تغییر خواصی را در این بخش مشاهده نکردیم و تنها تغییر ایجاد شده در این گوشی استفاده از تکنولوژی فضای رنگی P3 پشتیبانی می کند و نسبت به طیف sRGB تا 25 درصد گستره ی رنگی بیشتری را پوشش می دهد. سایز آن 4.7 اینچ بوده و دارای کیفیت فول اچ دی است. دوربین: آیفون 7 از یک دوربین جدید با لنز 12 مگاپیکسل و دیافراگم f1.8 استفاده می کند و لنز آن 6 عنصره است و به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز شده است. در کنار دوربین اصلی یک فلش 4 رنگه وجود دارد و قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 4K نز دارد. دوربین فیس تایم آن نیز 7 مگاپیکسل است و کیفیت آن اچ دی است. سخت افزار: آیفون 7 به جدیدترین تراشه انحصاری خود موسوم به A10 Fusion مجهز شده و از نوع 4 هسته ای 64 بیتی بوده است و برای بالاتر بودن عمر باتری 2 هسته قدرتمند و 2 هسته با قدرت کمتر و کم مصرف استفاده شده است. اپل مدعی است که پردازنده ی جدید از نمونه قبلی خود 40 درصد سریع تر بوده و توان پردازش گرافیکی آن 50 درصد افزایش پیدا کرده است. آیفون جدید در نمونه های 32،128،256 عرضه خواهد شد. لازم است بگوییم که اپل جدید به 2 اسپیکر به قابلت پخش استریو در بالا و پایین صفحه نمایش مجهز شده است. قیمت و تاریخ عرضه: کاربران هم اکنون می توانند اقدام به پیش خرید مصولات اپل کنند و شروع قیمت آیفون 7 از 649 دلار و آیفون 7 پلاس 760 دلار خواهد بود. مسئولین اپل نیز اعلام کرده اند که آیفون های جدید در تاریخ 26 شهریور ماه عرضه خواهند شد.   آیفون 7 پلاس:

e20a3886-e776-4b74-80c4-04e76de51591

در رابطه با آیفون 7 پلاس نیز بخش زیادی از ویژگی ها و ظاهر در بالا گفته شد و تغییر عمده در قسمت دوربین آن بوده است. اپل در آیفون ۷ پلاس از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است. اولین دوربین معمولی با لنز واید بوده و دومی از یک لنز تله فوتو بهره می‌برد. برای استفاده از این دوربین کافی است تا از اپلیکیشن دوربین آیفون را اجرا کرد که در زمان زوم کردن با بهره‌گیری از زوم سخت‌افزاری موجود می‌توان تصاویری را تا چهار برابر کیفیت بیشتر با استفاده از آیفون ۷ پلاس قبت کرد. برای تصویربرداری با لنز عریض کافی است تا کلید شاتر یکبار فشرده شود، اما در صورت فشار کلید شاتر بصورت دوبار متوالی، دوربین با لنز تله‌فوتو استفاده می‌شود. در واقع در آیفون ۷ پلاس با بهره‌گیری از دوربین دوم زوم اپتیکال در اختیار کاربران قرار داده که زوم اپتیکال تا 2x و زوم نرم‌افزاری تا 10x انجام می‌شود. با استفاده از بروزرسانی نرم‌افزار دوربین آیفون ۷ پلاس می‌توان امکان تغییر فوکوس را همچون دوربین‌های لایترو در آیفون ۷ پلاس تجربه کرد.

c944471b-28de-4e8e-902d-13cfdd67cebb

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل