مقالات کارآفرینی

ده آمار فوق العاده از بازاریابی دیجیتال ، افزایش فروش 16 درصدی با پوش نوتیفیکیشن

ده آمار فوق العاده از بازاریابی دیجیتال ، افزایش فروش 16 درصدی با پوش نوتیفیکیشن

ده آمار فوق العاده از بازاریابی دیجیتال 

McGregor بوکسور معروف دنیا موضوع بحث رسانه های آنلاین در طول یک هفته گذشته بوده است. بیش از  3،294،078 لایک، کامنت و توئیت در فضای توئیتر و فیس بوک ایجاد شده است که نشان دهنده توانایی McGregor در ایجاد بحث رسانه ای است.

  • کسب و کارهای کوچک از تغییر و تحولات دیجیتال جا مانده اند!

گزارش ها نشان می دهد که صاحبان کسب و کارهای کوچک موفق به معرفی کسب و کار خود در دنیای دیجیتال نمی شوند. تحقیقات نشان می دهد که 24 درصد کسب و کارها همچنان به طور عمده بر روی روزنامه ها و یا تابلوهای تبلیغاتی، تبلیغ می کنند. به گفته این گزارش، کسب و کارهای کوچک برای رشد و توسعه خود باید از تکنولوژی های روز بهره ببرند و پیش بینی می شود 47 درصد کسب و کارها، برای افزایش هزینه های مربوط به فناوری اطلاعات، برنامه ریزی کرده اند.

  • تعداد دفعاتی که ایمیل ها چک می شوند، 27 درصد کاهش یافته است.

تعداد کل ساعت های مصرف شده استفاده از ایمیل در روز، 27 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. به طور خاص، ارسال ایمیل ها در صبح، 28 درصد تلفات داشته است و در حدود 25 درصد افراد در هنگام رفتن به محل کار خود، به بررسی ایمیل های خود پرداخته اند. گزارش ها همچنان نشان می دهد که بیست درصد افراد، در خارج از ساعات کاری، هرگز ایمیل های خود را بررسی نمی کنند و تقریبا نیمی از افراد هنگامی که در تعطیلات هستند، ایمیل هایشان را برررسی نمی کنند و یا به ندرت بررسی می کنند.

  • گوگل و الکسا 90 درصد سهم تجارت صوتی را تشکیل می دهند.

خبرها نشان می دهد که آمازون و گوگل در حال ادغان توانایی شان هستند که این به معنی چیزهای بزرگ برای تجارت صوتی می باشد مانند Walker Sands. در حال حاضر 24 درصد مصرف کنندگان دارای یک دستگاه کنترل صدا هستند و 20 درصد هم برنامه ریزی کرده اند که در سال آینده خریداری کنند. گوگل و الکسا در مجموع حدود 90 درصد از سهم بازار را تشکیل می دهند.

  • آگهی های اجتماعی ایالات متحده آمریکا به مشتری یا کاربر تبدیل نمی شوند.

تحقیقات انجام شده توسط CivicScience نشان می دهد که تبلیغات در شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک به کاربر نهایی تبدیل نمی شود. طبق نظرسنجی انجام شده بیش از 1900 مصرف کننده آمریکایی، تنها یک درصد از پاسخ دهندگان 13 سال به بالا گفته اند که فقط یک خرید را بر اساس تبلیغات اسنپ چت انجام داده اند و تنها 4 درصد گفته اند که بعد از مشاهده یک تبلیغ اینستاگرام یک چیزی را خریده اند. به طور کلی 45 درصد افراد گفته اند که بر اساس تبلیغی که از شبکه های اجتماعی دیده اند، هرگز خریدی انجام نداده اند و بیش از یک سوم افراد گفته اند که از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند.

  • پوش نوتیفیکیشن ها موجب افزایش 16 درصدی خرید می شوند.

با توجه به تحقیقات Leanplum، پوش نوتیفیکیشن های تلفن همراه منجر به افزایش قابل توجهی در فروش خواهند شد. احتمال خرید افرادی که پوش نوتیفیکیشن ها را دریافت می کنند در مقایسه با افرادی که دریافت نمی کنند تا 10 برابر افزایش خواهد یافت. تحقیقات همچنان نشان می دهد که ارسال پوش نوتیفیکیشن ها در روز شنبه منجر به خرید بیش از دو برابر پوش نوتیفیکیشن های ارسال شده در روز پنجشنبه خواهد شد. در ضمن پوش نوتیفیکیشن هایی که در اواخر بعد از ظهر ارسال می شوند، احتمال خرید را تا 2.7 برابر بیشتر از هر زمان دیگری از روز بالا می برند.

  • افزایش 10 درصدی استفاده از  بازاریابی تاثیرگذار (اینفلوئنسر مارکتینگ)

تحقیقات جدید نشان می دهد که محبوبیت بازاریابی تاثیرگذار افزایش یافته است و 26 درصد بازاریابان معتقدند این روش موثرتری برای هدف قرار دادن مشتریان نسبت به تبلیغات سنتی است.

  •  جستجوهای لحظه ای در حال افزایش است.

تحقیقات گوگل نشان می دهد که مصرف کنندگان نسبت به گذشته با بی قراری بیشتری رو به رو هستند و انتظارات آن ها از برند ها برای بلافاصله برطرف کردن نیازهایشان افزایش یافته است. جستجو های مربوط به "حمل و نقل روز" از سال 2015 تا به حال افزایش 120 درصدی داشته است در حالی که جستجو برای "ساعت های فروشگاه" کاهش یافته است. در نهایت گوگل متوجه شده است که جستجو های مربوط به سفر "امشب" و "امروز" در تلفن همراه بیش از 150 درصد افزایش یافته است که این نتیجه نشان دهنده تقاضای بالای مصرف کنندگان برای رزرو آنلاین بلیط و به صورت لحظه ای است.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل