مقالات

10 آمار جالب از اینستاگرام برای برنامه ریزی بهتر استراتژی کسب و کار در سال 2018

10 آمار جالب از اینستاگرام برای برنامه ریزی بهتر استراتژی کسب و کار در سال 2018

10 آمار جالب از اینستاگرام برای برنامه ریزی بهتر استراتژی کسب و کار در سال 2018

بازاریابی دیجیتال به سرعت در حال تغییر است، بنابراین مهم است که کسب و کارها، استراتژی ها و تاکتیک های جدید در دنیای دیجیتال را یاد بگیرند. آمار زیر تا حد زیادی می تواند به کسب و کارها کمک کند تا استراتژی های تبلیغاتی خود در سال 2018 را بهتر برنامه ریزی و اجرا کنند:

  • هفتاد درصد هشتگ ها در اینستاگرام متعلق به برند ها هستند.

تعامل با برند ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام نسبت به سایر کانال های اجتماعی بیشتر است. برندها این موضوع را پذیرفته اند و تلاش می کنند تا هشتگ های خودشان را برای کمک به سازماندهی بهتر گفتگو ها و ارتباطات با مخاطبان شان استفاده کنند. هنگام برنامه ریزی برای استراتژی های تبلیغاتی خود در سال 2018 به این نکته مهم توجه کنید و هشتگ های برند خودتان در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. هشتگ های اختصاصی موجب ردیابی شما توسط مخاطبان تان خواهد شد.

  • هفتاد و یک درصد کسب و کارهای آمریکایی در سال 2017 از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می کنند.

حضور برندها در اینستاگرام دائما در حال افزایش است که این قضیه فضای رقابتی را تنگ تر و تنگ تر می کند. بیش از یک میلیون برند در حال حاضر روی این شبکه اجتماعی تبلیغ می کنند.

  • هشتاد درصد کاربران حداقل، صفحه یک برند را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال می کنند.

اینستاگرام یک فرصت منحصر به فرد را در اختیار کسب و کارها و برندها داده است تا بتوانند برند خود را در فضای مجازی و میان میلیون ها کاربر به اشتراک بگذارند. اکثریت کاربران اینستاگرام علاقه زیادی به دنبال کردن صفحات برندها دارند تا از آخرین اخبار مربوط به کسب و کار موردعلاقه شان باخبر شوند.

  • درآمد اینستاگرام از آگهی ها و تبلیغات، نزدیک به 4 میلیارد دلار در سال 2017 است.

کسب و کارهایی که در اینستاگرام تبلیغ نمی کنند، قطعا ضرر می کنند و ممکن است به سرعت از میدان رقابت خارج شوند. هر چه قدر فضا رقابتی تر شود، هزینه های کلیک و تعاملات نیز بیشتر می شود و درآمد خوبی از این راه به دست می آید.

  • پست هایی که لوکیشن آن ها مشخص است تا 79 درصد درگیری ذهنی بیشتری در مخاطب ایجاد می کنند.

اگر می خواهید در اینستاگرام شما را جستجو کنند و تعاملات با شما افزایش یاد، حتما در پست های خود لوکیشن را مشخص کنید.

  • هفتاد درصد پست ها دیده نمی شود!

آیا می دانستید که اکثر پست های اینستاگرام دیده نمی شوند؟! از هشتگ های مناسب و پرکاربرد استفاده کنید و از تگ های مختلف استفاده کنید تا اطمینان کنید محتوای شما توسط مخاطبان تان دیده می شود.

  • عکس ها 36 درصد جذاب تر از فیلم ها هستند!

در حالی که به نظر می رسد، محتوای ویدئویی در حال تسخیر دنیای دیجیتال است، اما همچنان عکس ها در اینستاگرام از اشتراک گذاری بیشتری برخوردارند. البته بهتر است هم از عکس و هم از ویدئو استفاده کنید.

  • عکس هایی که دارای چهره هستند، 38 درصد بیشتر لایک می خورند!

مردم دوست دارند تا در پست های اینستاگرام، افراد را ببینند. استفاده از تصاویری که شخص یا اشخاصی در حال استفاده از  برند یا کسب و کار شما هستند، برای کاربران جذاب تر است.

  • محتوای تولید شده توسط کاربران دارای نرخ تبدیل بالای 4.5 درصد است.

مطالعات نشان می دهد که بهره برداری از محتوای تولید شده کاربران می تواند، درگیری کلی کاربر را افزایش دهد درحالی که هزینه هر کلیک کاهش خواهد یافت و در نهایت نرخ تبدیل شما افزایش خواهد یافت.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل